FAIL Skolfest xD!

Jo vet ni? em morgon då jag vakna såg de ut så häär :D !.. SNÖÖ!



Ajaa... nu har man tappat motiveringen till att blogga haha livet som grottmänniska e SOFT :D !

aja however... jag har inte gjort ett skit under helgen xD...inte et skit under veckan typ :P.. skolan hem o soova o prata med cool.

Uhm joo kan säga att vi hade en skolfest under lördagen.
snacka om FAIL! hahaa aja kan berätta lite : de börjhade med att :

de säljer biljätter i skolan.. folk köper hit o dit.. men sen när lördagen kom så va de folök som ångra sig sista minuten.. folk kom dit o de sa att man kunde köpa biljätt vid ingången.. men Neepp!.. de va Kaos!.. de sa oxxå att man fick dricka utanför festen men inte inne!... folk som ahde köpt biljätt kom inte in för de hade druckit mkt.. eller så hade man inte biljätt..  jag hade bland annat inte köpt biljätt.. inte min vän heller.. vi stod 1 timme ute för att smyga in.. men ne ne.. fett strängt!.. folk(elever) fick damp.. kasta flaskor o tog sönder fönster för att komma in.. men aa FAIL!.. xD... min vä fick damp o han va rätt full.. han fick mongo damp o putta hela bordet på dörren 2 gånger xD!... shiet .. de va äkta dramat xD!,,

aja.. eftersoma tt vi asiater e så begåvade så kunde vi smuggla oss in sen med armband som ngn annan hade köpt :P.. drog bort den svarta pluppen o stoppa tuggumi i så de skulle sitta:thumbup: jag kom in o aa stannade max 15 min sen stack jag xD!... onödiigt som fan men de va FAIL!..:P stack en runda till stan sen hem.. :D!

japp. så va de :P!.. idag har vi 2-3 fönsterrutor som e paj i skolan xD ! snygggt..


Så här snygg va en vän då vi va i Mcd kl 00,00 i stan :) AHAHA



så här såg dagens luch ut.. stack o köpte xD !... aja nyttiig av mig faktiskt :P... ne nu avslutar jag.. nite nite :D




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0