Dagens dag, Huller om Buller

Right here With me :)


Just when you think your 'bout to turn back
Scared you might crash
I'll be your ground, oh

When you feel your heart's guarded
And you see the break's started
And when the clouds have all departed
I'll be right here with you..



Haaallojsan hallojsan xD !

Uhm jaa jag kan börja med att jag sov sent igåår.. sedan  kom syster in o börja gapa.. sen fick ajg typ.. offra mig för att komma upp ur sängen sen.. aah.. åkte dit.. luffa runt med skinnjacka o jeans.. DOG AV KALLHEt.. o jag HATAR ATT FRYSA!.. usch de suger.. fan ska plocka fram min vinterjacka nu tänkte jag :).. låter riktigt bra :D !

Njaa nuu.. vet jag inte va ja ska sääga?... jag köpte en tröja.. och mascara o ett diadem?.. HAHA ! inte mkt mer än så..

har så tårkigt nu.. fick samtal av en vän nyss o de lät KAOS ! HAAH .. jag fundera på att dra ut lite men njaa stanna nog hemma istället .: thumbup: jag e en duktig flicka ;)

nepp jag tog lite ego bilder innan... hade tråkigt ju men aa bjuder ;) 
* Kan INTE garantera att dom ser normala ut xD fast.. de e ändå jag ;) *


hahaha skulle köpa godiss i en gammal kiosk jag bruka köpa godis ifrån 1 gång i tiden xD HAHA ! såg Kamel- BALLS ! NAJS !.. andra bilden en naken MAN ;)

 

Natti Natti Ppl <3

 

Btw.. visst va de längesen jag skrev ett sådant " Roligt" Inlägg ;)..  ?



Kommentarer
diana

såå snygg ba khung :D

2010-10-05 @ 11:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0