Whoa många singlar,,,

fyfeeo måste sääga att jag va jäävligt AGRESSIV igår.. :$ hehe vet ni hur länge sen de va jag bråka med ngn? skit länge sen typ 3-4 år snart :(.. har man samlat all ilska länge så blir de väl en mega utbrott,, hoho,, :P shiet ha aldrig sätt mig själv så agressiv i hela mitt liiv,, omg,undra hur de va för dom som stod o kolla på :S... aja de som hänt ha hänt,,:P hehe ska skärpa mig hihi, ska inte ge ngn sånna örfilar elr slå dom på huvet elr sparka dem,, lite groovt,, blir typ som grov misshandel? wtffffffffffff!!

matte prov idag då,, önska mig lycka  :P hihi vet inte va ja ska skriva, ligger i sängen o lyssna musik, fundera på att stiga upp nu och äta ngt kanske? va hungrig kl 04,13 då jag öppna ögonen, fast kkäka inget, va för lat för att gå upp ur sängen xD haha

what ever,, en kompiss bjöd ut mig till hans restaurang idag där han skulle laga god mat till mig heelt själv,, sen gööra sån efterrätt,, typ glass o sånt... lååååter tvääääär gotttt :(
vill till Hk karnevalen och mmarknaden,, vet inte va ja ska börja med :( stanna nog hemma o gör klart mina inlämningar... shiiet oxxxå..sommarlov nästa vecka och jag måste bli klar :D hoho go go carro!!!

häärligt väder idag verka de som :D ska gå runda i stan efter skolan sen gå till knalle med,, men jag tänkte ha klackar på mig idag så aaaaaah:S.. kmr dö i klackar om jag går :(  eller chinos med luffa skor? hur blir de?.. haha de får vi se sen när jag kmr hem :D lämna daton hemma idag  ;)

Heeemmaa nuu :P
shiet gick i regnet igen kmr få ont i huvvet o sånt shiet :P... men men :D.. helg nuu :P va ska man hitta på ?:p.. uhm uhm,, ialf de blev inga chinos elr ngt idag de blev vanliga jeans med tröja Hö hö.. mitt matte prov gick bra :D.. godkänd ialf ha 1 prov kvar nu, o 2 kompliteringar 5 inlämningar. prov i natur på tisda :O Xiiit!...
aight,, ska inte klaga haha fan alla ta studenten,, jag vill med TA!,. -.-".. fick reda på att cepe många blev singel idag :P HAHAHA lite småkul.. ibland finns de typ ngn period där alla ha förhållande o ibland finns de period där alla blir singlar samtidigt :P.. aja,, tkr de e kul med förhållande faktiskt, alltid ngn o prata med o bråka o sånt, om man ha kille som e social då :P.. vf ska man ha ngn man aldrig prata med ?.. typ dolt alltihop ju :p.. FUCK detta,,

ska försöka göra mina inlämningar nu, sen får vi se vad som händer ikväll ;).. hööres


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0