Shululullu

haha god morgon, hade inte ngn bätre rubrik tyvärr e lite små trött :P  yeepp skall upp o  käka o fiixa mig sen sticker jag ngnstans orka inte höra mammas tjat om kille kille hela tiden fan -.-".. hon fråga hela tiden när han kmr, när kmr han? vf kmr han aldrig? tkr han de e tråkigt hos oss elr? massa jäävla shiit,   våga inte säga ngt höhöhö... massa bortförklaringar :thumbup: hon kmr aldrig låta mig åka ngnstans  annas -.-" huset raaaaasar assså RASAR när hon får flipp .. garanteraat!...vilket ruttet liv jag har som måste dölja allt hahaha....what ever... önska jag kunde be den killen komma ner 1 gång så hon blir nöjd så slipper hon tjata så mkt -.-" ouufff om de ändå gick skulle de inte vara nååra problem xD hahah

blogga mer ikväll :D får se va jag hittar på ;) finns på mobilen om de e ngt :D..... hahah kolla detta klippet, riktigt bra gjort av den som gjorde den :D... me liike ♥ låten + lyricsen + videon passa ihop.. riktigt fiint :)
kolla på han,, hihi lite små sööt :p.. hans blickar ibland hoho :p...vill med ha sånna stooora sköna kramar,, där man bara sjunker i famnen på ngn,,  skit myysiiiig =$... jag har denna låten BARA,, fast den e inte lika bra som när man kolla po klippet :P ahahaha ..  små jobiigt nu,, sitter o snacka med depserata o jobiiga människor som ska tjata om samma saker hela tiden -.-"... NEJ e NEJ vf ska de fortsätta? ouufff. !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0