Saknar mitt fläskberg

hello... sitter o e skit trött,, kom precis hem från älsk. saknar honom:( och just nu e jag otroligt trött,, haha vi hade sskojj,,,:D

Lördag: började med att jag va med han o kolla film o så halv sov,, sen kom hans kompissar, vi skulle ut o fika,, fast de blev inte av, sen spela vi poker,,, fast jag va skit trött .. satt där o joina dom en stund sen stack jag o sov :D

Söndag:.. vi vakna,, sen stack vi o köpte bröd,, Bby gjorde frukost till mig ♥ o sen dega vi lite o mysa, efter de stack vi till stan en sväng o köpte kyckling-tallrik :).. vädret va helt najs :P de gillar vi :thumbup:

efter de så stack vi till Liseberg,,, träffade på min klasskompis där med hans kompiss,, o så gick vi runt o slösa upp vååra pengar på massa spel :P lite rastlösa men de va skit kul :D... mååååååste gööras om..
Bby vann en nalle till mig hohoh,,,:D.. helt grym e han .. fast jag suger på allt,, vet inte va ja ska spela -.-".. brukar adlrig spela, åker karuseller mer :P HAHA!.. lite skillnad,, men aa.. jag slösa upp mina pengar på basket,, fast jag va nog lite okoncentrerad elr ngt,,skratta hela tiden så aa missade alla bollar,,, äkta FAIL!... men men,, nästa gång e de JAG som ska vinna till honom ;).. lovar, haha...

men men,,orkar inte lägga upp bilder e för trött,, ska sleepa nu,,skolan om ett par timmar och slå vad om att jag kmr somna under lektions tid :thumbup:

nite nite ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0