Pancake is tha shit !



Heelllu :D,, häärliga vääder med småregn ... höhö.. vet inte riktigt va ja ska skriiva,, haaa vaknat o stekt pankakor,, sen satt jag o käka o kolla film samtidigt :).. riktigt mysigt men synd att jag va ensam :( huhuh...

pankakorna finns kvar,, MASSOOR!... orkade inte käka upp alla,, heeheh,, blev mätt som sagt,, gick o skulle plugga,, fast la mig i sängen o sov istället,, vakna nyss oo aa,, ska plugga nuu,, mina inlämnings uppgifter -.-".. rumpaah säger jag !.

Har inte pengar :( vill köpa skor o nya kläder... ha slösat upp mina pengar på massa skit,, typ mat o sånt i stan haahah!..men aa ska försöka att köpa vettiga grejjer nuu.. de blir nog inte heller ngn student besök för mig heller,, kommer sitta hemma o plugga rumpan av miiig!.. yeepp yepp.. så ser de ut , får nog ta o acceptera de -.-".. har adlrig gått på ngn student för de blir en jäävla massa tjat,, lika bra o vara hemma så e saken klar :D..

aight men nu drar jag ,, ska försöka bli klar med kap 7+8 i näthandel vi hörs nog ikväll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0