Such a Day

 

 


Sebastian Mego - You Deserve better

 

 


 

 

god morgon :D.. hehe e små trött.. ha bomber i huvudet just nu,, kunde itne sova i natt o massa skit mår absolute inte bra :P.. för mkt stress o skit de senaste :D men de e de värt om jag går upp 3:an ;).. inga problem :P

yepp helgen ?.. ha varit riktig kaos,, HAHA singel hit o singel dit.. lite små kul :P.. vf blir alla singel helt så plötsligt ??.. Sommar ragg  2010 antagligen :D... fast de e kul o ha ngn o va med under sommaren oxxå :P typ åka på semester elr ngt med sin kille ouff riktigt kuul :P e man singel blir de mkt festande xD..

jag vet inte vad jag vill hahaha,, singel e kul,, förhållande e kul.. singel kan vara jobiigt ibland,, typ ensamt, o förhållande e Fruktansvääärt jobiigt xD... men ändå kul hahaha har alltid ngn att bråka med,,:P bara hitta på ngt sen e de kaos :thumbup: .. aja,, ska nog itne skriva mer _:P.. ska skriva igen mot kvällen tror jag,, ha käkat klart min tårta o druckit upp min te så ska sova nu .. elr vila mig :p.. höörs ;)

btw: anna snart e de din tur att bli singel HAHAA ♥

Uppdate,, sitter o käka Pan Pizza nu :(.. hungrig.. hehe bättre de än nudlar xD.. ha inte en ända finne på ansiktet,, hihih krämen e fet xD...tänker inte äta nudlar o få finnar nu HAAH snart studenten o skol-avslutning... ialf.. efter ja ha käkat ska jag duscha,, sen ska jag plugga,, natur prov imon tror jag... hehe miljön ?.. typ försurning o sånt skit xD... men men,,, skolan imon för min del :D hihi hoppas jag mår bättre ;).. men vi höörs ??:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0