Lika a Rainboow...

.. Billionäääre..

Hellu,,

seg igen med inläggen jag vet :P haha aja ha ändå inte haft så mkt att berätta. kan nog sitta och blogga lite om helgen :)..

Jag åkte till risbollen under helgen och hade kul :D,,, typ freda kom jag rätt sent så vi gjorde inget spc,,älskling hämta mig i stan typ,, lite seeeeen bara,, men bara för att han hade present till mig så aa .. uhm förlät han xD annas skulle han få en fet boox.. men aa vi kom hem och koka risbollar elr ngt o efter de satt vi o kolla film :)..

Lörda stack vi till stan och chillade, de va shteeeeek väder,, skit skönt xD.. vi köpte glass o kolla lite på Göteborgs varvet elr  va de hette, träffade på Anna o hennes kille och hennes syrster med hennes kille haha lite sammanträffande xD...

,, sen luffa vi runt o skulle käka kebab elr ngt,, fast vi träffade på syrran o sky så stack o käka ris med kyckling istället :thumbup: de va gott,, va mongo hungrig typ hahah.!..

efter att vi käka va vi självklart mätta o belåtna, stack hem oo dega sönder,, va skit trött efter maten HAAH!,,, ialf,, kl 20,30 skulle vi kolla bio,, vi åtke dit och kolla,, vi kolla på den Prince of Persia den va riktigt bra :D.. mkt äventyr o så skrattade jag åt filmen så aa den va lite småkul :P.. vet inte vad Mark tyckte men aa,,, :P

Söndag, uhm,, vad gjorde vi? inget hahah vaknade o degade sen stack till Mcd o käka,, elr nee vi beställde bara fast vi tog med oss till ngt ställe älskling skulle visa,, näe vi va framme typ efter 5 min andas han som en kossa,, haha som om han spran maraton elr ngt AHHAAH! what ever,, de va skönt väder o vi satt ute o käka,, snacka skit o kolla utsikt :P.. efter de stack vi till henköp o köpte lite grejjer o så hem o kolla kines film,,

jag fattade inget,, låg o lyssna på när han skrattade,, HÖHÖ skit kul,, så roligt att jag somna varannan minut :P... när jag blundar elr ngt så väcker han mig -.-" helt dum,,

ajaa,, åkte hem o aa den regnbågen ni ser där uppe på inlägget,, så såg de ut då jag kom hem :).. de va rätt fint,, en stor utanför typ som knappt syns och en liten innuti som syns mkt :D,, riktigt najs,, vet inte när de va senast jag såg en regnbåge förrutom idag,

har dessutom igna bilder från lördagen :(.. har bara 1 bild på älskling när han shteker,, vet inte om han får ryck flipp om jag lägger upp men aa,, skit samma haha jag bjuder ;)

Btw. Mark om vi hade en bild på mig den dagen så skulle inte jag ha behöövt lägga upp den här bilden ;) HOHO!

tack för presenten jag fick av dig älskliing, glömde säga haha! skämms* säger nästa gång vi ses ;). du kan få låna den lite,, innan jag tar tillbaka den :P   ❤



Kommentarer
diana

vad fick du ? :D HAHH

2010-05-24 @ 09:15:17
Carro

Hahaha,, ska fota den nästa gång :P.. han har på sig de men han täcker hela med sin feta hand :P..

2010-05-24 @ 10:28:52
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0