It's Time to make a change, sry that im walkin away..

Ehm tyvärr har inte ngn bild,, men de kmr nog. meningen men detta inlägg e inget spc, " folk klaga på att mina inlägg låter som om jag vill ta självmord elr ngt" HAHA

Ska nog lägga ner bloggandet tror jag.. pallar inte just nu bara :).. men bjuder på nåra gammla,klassiska låtar haha,, blir nog en sista inlägg imon med tror jag. sen får vi väl se vad som händer.. jag kanske fortsätter att blogga men då blir det en ny blogg + Lösenord :).. men de löser sig, finns på msn,Fb,Ai,Mobil.. uhm,, o här hemma ofc :).. höörs ppl ♥ btw,, kanske byter mobilnummer igen Hehe sry jag e jobbiig jag vet :P.. men men.

Live without you..

 

I wanna love you but...



Better in Time..





ahah btw ha fått min present nu :).. fast har inte hämtat den bara haha,, tack för presenten :).. de var årtal seedan ngn köpe saker till mig :P.. hihih blir jävligt glad nuuh xD!..hämtar presenten imon så får vi se va de e för ngt ;). fast aa ni får inte se de förrän jag åker till liseberg igen ;O BHAAHAH!..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0