Ingen rubtriik

ialf.. hej hej en liten sen uppdatering jag vet..
som tur e så har jag inte så mkt att skriva heller :P.. haha...
dagen började med att jag hade Naturkunskap,, skit tråk som vanligt sen hade idrott,,, skulle räkna trappsteg i ett vattentorn men orkade itne så stack till stan o käka,, sen till skolan o ahde svenska B.. satt o kolla på en film,, den va verkligen GROOOV. kmr inte ihåg va den heter men kan kolla upp,, tkr att ni skall kolla på den :D hihi,. ialf.. stack o gjorde klart mian käxor hos en kompiss o spelade poker efter,, vann upp till 500k,, sen skull hjälpa till i köket,, när jag kom tebaka hade jag 0 ... :thumbup:  riktig KAOS. dödade mig sj för de där pengarna .. aja aa så kan de gå...

ha pluggat resten av tiden typ. hehe,, prov imon så aa,, plugga plugga..  nu va de så att jag hade lite tid .. sitter o käka nu :P så passar på att blogga lite,.

kan säga att ajg skulle bestälkla byxor via nätet innan,,, rena katastrofalet... har adlrig köpt grejjer via nätet förrut,, fattar inte hur man ska göra .. bla bla bla.. nu e de beställt ialf å aa får se va som händer... haha Anh Mao ska sponsra mig 60 kr .. snällt ekänn :).. aja,, ska läsa klart affärsjuridik helvetet sen soova.. börja 8 imon :(.. fuck!.. aja aa

nite nite ppl♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0