Im so Dead.....

Im yours ♥



hellloo!...den här låten gör mig lugn :)..saknar gammla tider... o önskar verkligen att få höra Bby sjunga för mig en vacker sommardag.(en bra låt)  HAHA :thumbup: men aa en önskning som sagt ;)

som sagt va trött som ett cepe när jag kom hem igår, sov och vakna halv 8. sov inte tillräckligt :( ville soova mer.. aight ialf. Jag började dagen med att dra på svenska lektionen., skulle ha ngn tråk föreläsning nere i bibblans sökstuga -.-".. vet ni hur tråååååååååååååååkigt de va? :O.. över trååk,, shiet hon babbla som en kossa som om vi inte vet hur man använder google elr ngt,, o datorerna va skit sega, jag låg nästan där o dreggla sönder ..

slutade lektionen efter 1,20h. fett segt, aja skit samma,, sen hade jag näthandel, sattt o gjörde kapitel 6 eftersom att jag inte e klar med mitt dröm företag, sen hade jag lunch, tvär äkklig mat -> lamm köttt med makaroner o tonfisk-sås elr ngt liknande,

efter de hade jag naturkunskap, fick tillbaka våra prov o de gick bra för mig :).... får adlrig veta om de e G/VG/MVG bara om vi ha klarat oss elr inte. kärringen e sträng...  what ever kollade på en film om miljö sen sljuta vi. jag stack till stan för att träffa Anna och gick med henne tilll en restaurang, bla bla bla snacka lite där sen stack vi runt stan, jag slösa pengar igen som sagt, 100 kr typ :( haha ialf,, fick en tröja o 1 diadem. Ving bjöd mig på en fanta :D o sen stack vi runt lite sen ringde en  kompiss så snacka hela vägen från stan och hem.

när jag kom hem såg jag att mamma hade köpt ngt.. vet inte va de va,, öppnade o kollade,, en bröd toast!.. jag typ wtf. vem fan äter toast hemma?... joo min syster ha tjatat i 5 år. så aa nu får hon de hon vill ha... älskling kmr säkert tjata på mig o be mig göra de varje morgon säkert:(.. im so dead,

ialf, kokade vatten o gjorde te,, käkade sen in o plugga som en kossa,, men va för trött råka somna tills nu  (hihi)..btw. såg att mamma hade kommit in med en toast till mig ! Hahaha,  den lär vara sten hård nu. men aa ska ut o testa den maskinen sen ska jag in o se hur långt jag kmr med arbetet -.-"... jag kilar iväg nu så kanske vi hörs fram emot kvällen :)  / / Ciaao.

( fyfan :(.. rätt åt mig att jag e så himmla trött.. komma hem så sent :( så e de när man har kul,, H-Ö-H-Ö )



joo bloggar igen nu. haha ahr tid faktiskt ska sitta o dricka Te & äa Toast, får se hur de går... hihi.. aah uhhm,,, vet inte vad som har hänt men jag har otroligt ont i min arm, axlar och mitt högra öga ? axeln e väl för jag gick runt med 7 kg väska idag ... o resten vet jag inte,, kanske va älsk som peta mig i ögat elr ngt -.-#.. o armen vet jag inte,, shiet.. mysko,.. höhö skyller på fläskberget där med :D de gör nog inget,,, hoppas han kmr ner snart så han kan massera mig........ ÅHH! LÄNGTAR :D... aight ska surfa runt lite på nätet sen göra klart mina tråk uppgifter, ska försöka sova oxxå.. höhö.. drar nu .. alltså.. på RIKTIGT ! haha.. nite nite ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0