a little thing can make me smile

HAHAHA den här grejen gjorde mig glad idag :P. haha ska med be min kille göra så när jag blir sur :P hihi. kolla gärna hela, mkt gulliga saker, typ rosor, o så ber om förlåtelse då han själv e medveten eftersom att ni killar e så patetiska ibland så e de faktiskt skit kul o gulligt att ni vet om de själva vad som e rätt o fel :P hahah ouuuj!!!!!!

kmr man någonsin att hitta någon kille som är så gullig/romantisk/förståndlig/social/omtänksam som i filmer ??:P

(vietnamesiska)

filmen börja med att hon e sjuk då :P.. sen han laga gröt o sånt :p.. sen dansa han för att göra henne glad, HAHA! de gillar jag :p.. att man kan göra vad som helst för att den man e tlsm med blir glad även om de e pinsamt elr va de e :P HAHA.. ialf eftersom att dessa 2 har gift sig på låtsas så har tjejens kompissar fått reda på de o sagt ut de till en annan kille,, tjejen går o träffar honom o snacka om de, han gav henne rosor,, när hon kom hem fick hennes " man" syn på de och blev små sur men ekänner inte,, (patetiskt) HAHA, ialf .. lalala



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0