I Want Summer 2010!

So Much for me, but nothing to you..



FUCK OFFFF!!! e skiit tröööööööööööööötttt,,, sitter på näthandels lektionen o ruttna sönder,, fattar inte mion uppgift df sitter jag o bloggar och facebook...:).. ajaah riktigt fint väder o jag går runt i skolan med skinnjacka och ngn tröja under som täcker min hals,, jag ha fått ååååååååreeeeeeeeeeeeets märke däär!.. omgush,, kan inte gå runt o visa halsen -.-"... svettas som en kossa,, btw de e inte bara 1,, typ 3 st elr ngt  huhuh..

, -.-"fråga mig inte va de e,,, :(.. har ont på den stöörsta på halsen,, känns som blåmärke elr ngt,, :(

vill haa sommar NUUUU 3 veckor kvar,, o jag ha fullt upp ,,, ansikte!.. jag har inte gjort ngn inlämning alls! :(... har fortf 4 inlämningar kvar :(... 4 prov elr ngt,, idag blir jag av med 1 och onsda elr torsda fuck!.. helt mkt,, 3 veckor kvar,, ! shiet shiet,, fan va jag klagar, -.-".. e trött på skol helvetetttt!..

aja,, vill på semester :D!...

ska avsluta inlägget här o göra min sista uppgift,, sen lunch!. tvääär hungrig.. :(.. sugen på vietnamesisk mat,, typ bun rieu elr ngt,,, aja höörs ikväll :)


snabb uppdatering,, haha jag ha haft en otroligt konstiig dag,, e jäävligt trött asså,, fan massa jääval tjat hit o ditt,, fucka mitt liv dcm -.-"... va allt ska va så jäävla jobiigt nu daah............. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! RYCCCK FLIPPP!!!...

ialf,, palla :D... ska försöka vara glad xD höhöh... vet ni ?.. åt 10 pankakor i skolan idag :D.. hoho kom lite försent till lektionen satt o snacka om kukar o skit i matsalen med svenne tjejer som va desperata helt enkelt xD HAAHAH!... aja aa kom försent,, satt o kolla film,, trodde jag skulle somna.

när jag kom hem va de en jääävla massa tjat o klagomåååll.. FUCK OFFF SÄGER JAG!!!... palla inte med trycket aiight? jag ha gjort mitt o de räcker,,, va fan vill ni att ja ska gööra mer? ouff,,, vf e de mig ni ska hoppa på -.-"...

vet ni? palla inte HAHA ska dra o soova,, mongo trött,,, sov sönder mig i skolan,,, btw provt sög rumpah :thumbup: nite nite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0