Bra att man har vänner som kan förstå en ..

hejsan hoppsan :D,,,



e riktigt glad idag faktiskt  hhihi... de blev inget matte prov idag,, läraren kom aldrig o vi får gå efter 15 min .. sen aa jag gick till stan med jennifer.. hihi fick ett oväntat samtal :)... människan fråga inte ens hur jag mår elr ngt,,, väärsta går rakt på sak,, fråga om jag har tid i sommar,, jag sa nee vet inte.. mkt jobb kanske,,, så fråga människan om jag kunde ta ledigt 2 veckor elr ngt ,, jag typ va? va snacka du om?... människan typ..aaa vill du åka till spanien med mig? HAHAA ohohoh... vem åker inte om man blir bjuden o sånt ..:) fatta äkta chilll...

ialf,:D..  snackat med människan i 4 timmar elr ngt.. aja aa kom hem o sattte mmig vid data.. så börja min gammla barndomsvän skriva till mig.. blev jäävligt shockad,, ha knappt haft kontakt med honom men han förstår mig precis allt :O... han e helt grym.. kolla







aa han skrev lite till.. detta gjorde så jag verkligen kunde insé va jag ha ställt mig in på :).. men aa glad att de e över nu,, lever livet xD... vilken lättnad de blir i själen hohoh :)... han hära... han syftar inte på ngn,., han har bara lätt för att beskriva kännslor o hur andra ser,, han ville lära mig ngt,,, han visste att ngt va fel med mig,,,jag satt inte ens vid daton..elr joo men hade lektion va inte inloggad på fb då xD... såg de då jag kom hem men aa underbart att ha ngn som kan förstå en så djupt ♥ sväär ingen har tidigare lärt mig hur man ska tänka,, ouff,, riktig paff e jag nu haaha,. ialf,, :).. sommar & sol :thumbup:
liten uppdate nu innan jag plugga o ska sova :)... har inte gjort så mkt idag,,, fick min lilla present idag :) men har inte hämtat den än hohoh ;).. snällt av dig att skicka present till mig HAHA! :)... skit nyfiken... fast aa de får man la ta xD... kan inte sluta tänka på attt en barndoms kompiss kan uttrycka sig så bra fastän han e kille :O.. herreguud e shockad asså,,HAHA,,han ser mer än va jag trodde... O.o"....

skulle vilja ha ngn kille som kan lära mig sånt o förklara för mig va som e rätt o fel m.m men d e upp till var och en ... önska att jag hitta ngn pojkvän som e i filmer,, HAHA typ GÖR MER än va de SÄGER.. bara patetiskt att de säger att de ska göra de o de.. men inte gör ett skit,,, ska inte tvinga mig själv till saker jag inte vill längre :).. ska faktiskt ta egna initiativ.. ojoj jobiigt o ensamt men de går väl :)... aja ska inte snacka skit,, ska nog blogga om kännslor ngn dag :).. tkr de e kul att diskuera om sånt xD HAHA.. aja aa ha skrattat rätt mkt idag oxxå.. men men måste vila o plugga nu,, hööres ppl :).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0