FUCK OFF!. i broke my promise ....

hahaha sväär katastroof..

 

 

fuck fuck fuck,,,, bröt ett löfte jag lova mamma :(...


salgsmål idag men en snorunge,, inte meningen att flippa över men jag hatar respektlösa snorungar,,, höhöhö...... ialf,, längesen jag gav ngn örfilar :P.. kändes lite skönt att få in den rakt på ansiktet ibland :P ihhih,, ialf,, han förjäna inte dem örfilarna o dem sparkarna jag gav,, vad jag fick tillbaka va ju att han ströp mig xD HAHAHA! små aggressiv blev han men men :P tror jag förtjäna de lite eftersom att jag gav han så många örfilar.. :P..tyckte synd att han inte kunde göra ngt tillbaka bara ;) GHAHAHAAH! nee skojja hitta på lite mkt nu ;)..*NOT*

fuck off säger jag,, vet mamma om de e jag död -.-"...

what ever alla vet att jag e snäll flikka :D visst?

skolan idag då :P.. uhm,, dagen börja med att jag hade samhäll prov,, efter de hade jag bigg-redovisning efter de hade jag matte prov sen bråka lite,, sen stan en sväng med nååra,  köpte örhängen :).. testade även många brillor :P.. kan bjuda på en bild ;)...

ekänn dom va snygga på mig ?:P fundera på att köpa dem men vill ha färglada brillor :D..

Måste sääga att allt e katastroof för mig nu :O.. ha glömt vissa saker :(.. vilket kaos..

mamma ha tjatat om när min kille ska komma ner .. hon ha gjort de under 3-4 dagar nu -.-".. hon vänta för att vi ska gå ut o käka o massa shiet,, men ah,  hahaha katastroof nu, vet inte va ja ska sääga hon kmr döda mig,, jävla ansikte,, vet inte va ja ska hitta på... får la muta henne med bio elr ngt HAHA!, ni som läser får gäääärna hjälpa mig med att komma på ngt,, vill inte få stryk..blir rädd när hon flippa över..:(..

ialf måste sääga att jag ha vart duktig i skolan :D gjort alla prov nu,, återstår bara prov i affärsjuridik kap 2 på onsda nästa vecka, sen mattte prov, resten inlämningar :D.. hoho fet e jag ;).. lyckas verry verry bra :D.. fundera på att köpa dessa sakerna oxxå.. vill få de som present,, kosta ba 150 HIHI!...

och ett par skor :P.. hihi får se. måste färga om mitt håår oxxå -.- orkar inte gå till knalle,, ingen busskort heller,, o jag blev bjuden på bio i Gbg nästa vecka,, men orkar inte kolla bio sent sen åka hem sent :(.. rumpaaah,, vill kolla på den A-Team filmen,, verkar skit fet,, aight mkt jag vill :D HAHA vill ha allt :P.. men men ska ta o äta ngt,, hungrig :(.. höörs la ikväll ?:P...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0