Ditt Skratt, de va de som tog allt...

 

 

 

 

Lilla Mark, Vet du att du betyder ? :). du e rolig när man minst anar :P.

och de gör till ett roligt minne...

BTW.. måste sääga att bebisen bredvid liknar som fan HAHAAH!!!  Bebisen sötare ofc..♥


Krossat hjärta - Geziim

 

Man tog kärleken på riktigt, men de hela va ett skämt..

kännslor kmr kännslor går...


Heelloo,,,

e skit trött ha suttit hemma med ett rött öga :thumbup: ha pluggat sönder typ men känns som om jag inte kmr ngnstans xD hahaa,, ha gjort hälften av redovisningen o hälften kvar tills på freda? hinner jag.. ???????

Ialf,, HELGEN/LOV :)

 

Söndag,måndag,tisdag, ->  kossan kom ner + skolan

Onsda - åkte med kossan hem

Torsda -  plugg

freda - Stan & bio om jag inte minns fel

Lörda - träffa vänner,, va ute o fika

Söndag -  vakna kl 15,00 typ gjorde lite läxor sen åkte hem.

 

yepp. så har de sätt ut :).

ehh aa vet inte va ja ska skriva xD.. ska fortsätta med min redovisning.. höörs ppl ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0