And Now, im satisfied...or not?

ursäkta har för tråkigt för att blogga HAHA har inget attt skriva :p. Rix Fm festival imon eller Hk Karneval? hum ? ialf,,uhm har inte berättat vad jag fick i present än men aa, när jag ha fotat den skall jag visa er :p.. fråga inte mer shiet!..den kmr la upp snart :P... och Jaa,, den e jätte fin o betyder mkt för mig..speciell också... där har ni fått svar :P.. ialf de flesta av er. har inte tagit foto på den än för uhm,, vet inte haha :P va riktigt jävla nervös för att ta emot ngt så värdefullt HAHA!.. fråga mig inte vf jag kände så,, de va en känsla bara..:P.. inga fler frågor om detta :P.. tack! (ingen anledning till vf jag inte fotat).

 

ska göra ny header snart tänkte jag, typ nästa vecka ?..har ingen photoshop elr ngt på denna skoldatorn, min stationära e fortf paj o vet inte vilken sladd man ska köpa för att koppla från datorn till min tv-skärm ? köpte fel förra gågnen höhö.

 

ialf ska nog avsluta mitt inlägg här . ska kolla film,chatta runt, o så blirre vakna tidigt imon :thumbup: nite nite ppl

btw-> ( by the way ).. förlåt Anh för em inte kunde käka i din restaurang idag, vi får ta de en annan gång om du nu ser detta :P. tack ändå,, ser fram emot din matlagning till mig + den goda desserten oxå hihih ...

 

The one who got away.

How could I ever let her walk out on my life.
And why did I ever treat her anything less then kind.
My only reply, guess I was a foolish guy.
And I should've taken out more time to say all the simple things like;
'You're so beautiful' every single chance I get, I let her know.
Maybe if I could, I truely believe she would've stayed.
Cause I really could just kick myself today.
She's the one that got away

Guess it's my lost and I understand the cost.
Should've stepped up, too scared, I waited too long.
But now she's out of my reach, no one else to blame but me.
Lesson learned, I would never take for granted true love again.
Love again, yeah, oh oh.
Cause I miss you, oh oh.
Never take for granted...

You're beautiful.
I wanna let her how much I love her.
You would've stayed.
I know now it's my fault that I let you get away.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0