Whoaa mondääy morning

Clickk click


God morgon Ppl... :D... sitter o äter mannagrynsgröt nu :p.. hihih... vaknade kl 5 -.-".. men jag kunde inte sova.. typ vaknar 5 varje dag nästan.. sen sover jag till 6 sen vakna jag 07,15.. sen aa typ håller på så varenda daag nu de senaste :D.. men skönt att solen har börjat titta fram nu :).. känner mig mkt gladare än vanligt :D hihi..

uhhm.. första lektionen blir Svenska B sen näthandel o till sist Naturkunskap.. undra hur de gick på provet senaste :S... hoppas jag klara de :O... haha hade 1 dag på mig att plugga xD... snacka om kaos...
men jag ska faktiskt ta och klä på mig o grejjer o gå till skolan :D hoho vi hörs under näthandels lektionen ;


jäävla lektion sitter på ansikte sidan istället... AHHAa,, har svarat på 2 frågor sen 9,30 o jag slutar kl 11 :) fett bra men agj gör arbetet hemma ahahah ska göra ngn dröm företag :D... o de blir burberry företag .. alltås smycken.kläder,barnkläder,hundkläder,klockor,massa sånt skit ni vet.. haha vet att de inte kmr att bli men abra för att de e en arbetsuppgift o jag vill få VG xD.. så yepp yepp..
har lunch nu snart... makaroner med skinksås elr ngt... -.-".. aja aa sen naturkunksap sen hem hem hem hem :D ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0