Carro's budget - SminkBorttagning?

Som sagt..., hade tänkte skriva lite om sminkbortagning?

Joo..tkr inte ni att sminkbortagning e dyrt o köpa?... okej vissa kanske e billiga men finns de ngt som kostar ca 30 kr? de kanke finns men ngn  som e super duper bra?... uhm uhm?...jag har aldrig sätt ialf...

I alla tider har jag köpt in massa sminkborttagning från kicks. allt från ögonmakeup och ansikte o ansikts tvätt o massa skit..men ok ansiktstvätt e nog bra att använda men sminkborttagning?..

typ som dessa produkter tkr jag e helt onödigt att köpa.... känner igen?..

 

Vet ni .. jag ha faktiskt köpt o testat en hel del... visst dom fungerar och dom e bra,.. de e dem :) men för er som vill spra på pengar och få ngt bra utav de finns faktiskt andra produkter som fungerar oxxå :D...

Jag börja med att köpa Våta Baby Servetter.. 12 kr?.. snacka om billigt? o de fungerar super...de finns faktiskt parfymerat och Icke parfymerat.. själv använder jag denna :)

 

den e super bra.. och de e ngt jag kmr att fortsätta med i framtiden :).. den tar bort foundation,mascara/vattenfast, ögonskugga o allt de där.. vet ni va fördelen e?.. joo man kan torka av sina händer och sånt  HAHA!... fast en liten nackdel e att den e lite stor :S as

så hela påsen.. men man kan ha i handväskan.. ngt som e bra :)... jag köpte faktiskt 3 st för 50 kr .. och i 1 sån påse finns 72 våta servetter... alltså kan jag använa 3 sånna här påsar på 1 ÅR..

alltså 50 kr på sminkborttagning?.under 1 år.... låter inte klokt va?.. den jag använder nu luktar faktiskt bebis.. o de luktar faktiskt gottt..! hahaa finns massa andra lukter oxxå ni får väl ta o leta upp ?? :P..  denna köpte jag i Coop forum för er som undra :D...

men ialf de e billigt o bra... o de e ngt JAG skulle fortsätta med istälelt för att slösa massa pengar på att köpa massa flaskor med sminkborttagning samt bommul o shitt...

Testa ?...:D.. bättre att testa på ngt som e billigt o sedan slänga om man inte e nöjd än att köpa en dyr produkt som man inte e nöjd med ? visst?

btw.. jag vet att jag e snål aight men de e faktiskt ngt ni bör testa på? :D.. spara pengar till ngt annat istället?... 1 sminkborttagnings flaska kostar väl runt 100 kr? :)..

 


tack och heej :D



Kommentarer
Mimi

Vad himla smart! :D

2011-01-25 @ 14:49:39
URL: http://thedevilsangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0