Studie dag

Heelloo..

har inte så mkt att berätta.. mina dagar e tråkiga.. HAHAa,,, förrutom att jag åt rutten chips.:S.. ont i magen nu.. fan... aja..ny färg på bloggen.. " ggrön?" inte min färg men aa skit samma... ingen header heller.. vet inte va ajg ska haa OCH bloggen e tjock o stor för jag orkar inte anstränga mig för att se (A) HAHA!... ialf

va ute o kolla bio nyss.. de va kul & filmen va FETT :D... svär den va skit bra :D...

Percy Jackson & kampen om åskviggen elr ngt.. kmr inte ihåg men ialf.. den va bra.. shiet skrattade sönder mig på vissa scener,, xD men aa jag e ju lite som jag e haHA....

(fel bild i think) men aa ändå

e skit sugen på att kolla på Alice i underlandet oxxå.. o såå farsan ngt.. den svenne filmen xD.. usch... va ska jag få pengar att kolla ?.. o dessutom funderar jag på att tattuera mig om ca 3 veckor... men vet inte,.. :S har inte tillräckligt med pengar HAHAHA 1000?... får ju rabatt o sånt men ändåå?...

Ngn som känner för att kolla bio med mig? hahaah kontakta xD

uhm aa ialf.. efter filmen stack vi o köpte pizza.. sen hem o käka sne skulle brurshan hem... så nu sitter jag o blogga o diskutera om ajg ska ner till MALMÖ 1 APRIL Or NOT... alla säger olika.. men Bernads verkar ruttet.. helt ltiet o Wannabe en båt elr vad?... vet inte :S... de sägs att de e litet där o så aa.. orkar inte spendera oengar på att åka ner till ett ruttet ställe.. vet ni? jag har faktiskt inte vatt nere i malmö sen 2008 kan jag tro?.. alltså Malmö festivalen.. de va de ruttnaste jag ha vatt med om så aa har inte vågat åka ner dit mer xD.. HAHA! där va berättselsen om malmö SLUT

aa satt o snacka lite skit med Elina nyss... HAHAa... elr aa skit o skit.. men sanningen såårar (A) hahaa...
va vi sancak om e la lite privat (A) hoho men de va skojj :D sitter o e rastlös nu o e otroligt trött... skulle sitta o plugga idag.. läste 2-3 sidor o så somna jag.. sen va kl snart 18.00 .. paniiik!

aja aa orkar inte blogga mer.. ska faktiskt snacka lite skit igen HAHA!.... God natt ppl..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0