Plugg dag -.-"

Yupp som sagt idag ska jag banne mig plugga... shiet läsa ungefär 100 sidor? vet inte ens om jag får in allt i huvvet fan..glömmer bara så fort jag somnat.


eh aa kom på att mina naglar e otroligt gula :|,,, från igår?.... köpte ju popcorn på bio saken och nacho&ost smak elr ngt... plockade o plockade.. sen fick jag gula naglar :(....

skolan imon?... orkar inte seriöst -.-".... funderar på va jag vill praktisera i 3:an sen... fan va svåårt... typ tvekar mellan Bianco,DNA,Scorett & Ikea ? elr guldfynd?  elr smycka guld elr va de fan heter,,, vill praktisera i Gbg,,, Lättare men va fan ska jag bo? hahaha får la kolla upp allt innan sommaren =/... får ta igen mina timmar som jag bajsa på förra terminen :( men aah skit samma ta de efter påsken :D...

haha... jag tvekar fortf på Malmö saken =/.. vet inte om båten öppnar helt elr abra en del -.-"... de va trååk senast o dansgolvet söög.. de va bara en liten scen typ O.o!..GASSSH RYCK!...fhÖLASDHFAK,,

får se om vi hitta ngn chauför som kan köra oss ner oxxå (A)... elr så ta vi tåget.. men tåg+ e de verkligen värt? aboow.. aja återkommer till detta :D... ska sitta o äta makrill o rostat brööd.. o varm oboy :)...kolla på Boy's Before Flowers.. hihih.. ses ikväll ;)


SNACKA OM FAIL DAG!

haha har faktiskt inte pluiggat... xD ha försökt 500 gågner men somnar bara.. shiet ok de ha vatt en massa tjat om fester o grejjer hit o dit... ska faktiskt ta o bestämma mig snart... de blir en jäävla massa fester.. kmr döö... orkar inte blogga mer.. e trött fan.. har inte gjort ngt idag =/.

god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0