Omgush! Energi? whattaHeeeo

va fan ska jag kunna saker om energi och östersjön?... fan får damp på Natur kärringen -.-"... hur fan ska ajg veta hur en jääävla hårfön fungerar? vilka energi saker som förändras när en hårfön sätts på m.m... ÅHH!!!!

ARG ARG!...

ialf.. jag orkade inte  blogga igår under kvällen hihi va rätt lat xD.. o trött o seg va jag  uhhm.. satt o kolla film istället :D.. sen sov jag.. .. nu har jag snart idrott.. vi ska ha klockan elr ngt -.-".. typ ingen ska vara med i klassen så aa vet inte... jäävla tråk lektioner vi får på gympan.. vi har fan gym o spinning o jobbiga lektioner hela tiden orkar fna inte vara med -.-".. får la nöja mig med IG som slutbetyg i idrott (Y).. FETT... jag som kunde få VG-MVg.. jäävla gubbe xD,,,,, aja e man lat så e man :D:D:D....

måste påminna mig själv att de blir gbg på onsdag....ngn jäävla föreläsning sak kl 15,00 sen åker jag hem.. fan va jag känner mig fattig :O.... fest nästa helg oxxåå va ska jag få pengar ifrån -.-"... jäävla trååk...tror ja ska köpa ett par skor för 300 :D.. sen 200 kvar... de räcker väl till?... vet inte men aa..

hahaha tror ja ska dra nu börjar 11 .. skiter i idrotten fan.. säger att jag glömt idrottskläder (A).. ändå bara 50 min :P.. hihi.. slutar sen...

chingeliing !

aight.,.. uppdatering... va nyss o duschade,,, uhm om ut o gjorde hårinpackning.. kände att mitt hår behövde de :)... uhm... vet inte riktigt va ja ska skriva... e skit sugen på att kolla film :(... men måste plugga på matte... prov imon på olikheter /intervall skit elr ngt o så dubbel ekvationer elr va de fan heter... ouf.f. ska på extra " hjälp" typ på matte innan provet.. så börjar 8 imon -.-".... ligger efter med 1 kapitel.. GR888888T :thumbup:  får la hoppas på att jag får G på provet :O... kmr knappt ihåg hur man räknar ut Y värdet -.-" aja får la sitta o gissa.. HAAH!.... blir la kompletering.. o så ska ajg svara på nåra frågor i naturkunskapen o så massa cepe uppgifter i daton -.-".. jag hinner vekligen inte med allt så LAT som jag e (A)

uhm aja ska nog fortsätta att räkna lite sen ska jag nog soova... e trött :(....

btw... halv ledig imon :D.. hihih... sluta nog 12,50 så åker jag o träffar risbollen :thumbup: sticker la o fikar elr ngt om jag har pengar.. elr så rensar jag pengarna på skorna  HAHA;:D... kl 15,00 e de dax att ruttna... fett... men men,.,, hör av mig imon :D.... nite nite♥


Kommentarer
Anonym

tönt saknar dig ! <3

nej det gör inte ont, det hålet jag gjorde där jag har navelgrejen i andra hålet.. de hålet är nytt, gjorde de den 3 november.. och den örhänget man hade först är stort, o jag kollade på navelgrejen-staven och de var lika tjocka. o sen tog jag av de o stoppade in navelgrejen och sen så ba PLOPP så åkte den in i örat hur enkelt som helst :p



har tryck in den i den första hålet med men tryckte in de första örhänget första så hålet blir större :D (en hel bibel nu) hahahaha :D



btw har ny blogg älskling, http://pinksbabykin.blogg.se/

2010-03-16 @ 21:53:05
elina ^.^

glömde skriva mitt namn hihihihi men de jag :D elina

2010-03-16 @ 21:53:47
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
^.^

sv; haha navelgrjen är inte så stor xD hahaha, men ta ett större örhänge först, tjockleken på själva saken. :) <3 innan du petar in den, för de lär göra ont om du inte petar in ngt stort först. :p

2010-03-17 @ 15:30:16
URL: http://pinksbabykin.blogg.se/
Anonym

asså om du har en "nybörjarörhänge" eller ett tjockare örhänge där staven är tjockare än vanligt, där staven är tjock så ha den i örat ett par dagar, sen ta ut den o ta i navelstaven. gör inte ont då :)

2010-03-17 @ 16:13:49
^.^

de kommer töjas en liiiiiten bit, typ mindre än en mm. :p sen töjs de ner igen, asså de e inte så "svårt" ;p typ.. vet inte ens hur jag ska förklara. jag töjer båda mina hål i örat ibland då o då. typ bara så länge du har en stav i örat så hålls den storleken tills du byter storlek på stav liksom :s tror jag de heter :P

2010-03-17 @ 22:13:04
URL: http://pinksbabykin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0