OH SHIET DAMP!!!

WHOAAA kl e 8,20 typ.. omg. de första jag gör på en fredag morgon e att skrika -.-" wtf kärringen e fucking stöörd..Vii skulle typ säga vart vi ville praktisera ngnstans,,,


ohhoo shiiet... jag sa

" jag ska praktisera i gbg " hon ba va? jag  sa de igen.. hon ba va? jag ba ja ska praktisera i gbg.. hon ba MEN CAROLIN JAG HÖR INTE VAD DU SÄGER!! ... jag typ:

JAAAG SKAAAA PRAKTISERA I GÖTEBOOORG!!!!!

hon baa aha aa men vi står itne för kostnaderna..
-jag ba aa de sa du förra året jävla kärring -.-"...
hon ba mmm....åk upp dit o kolla om du kan få ngn APU plats dåå..
jag ba aa jag skaaa,,,

assåå shiiet.. hoppas hon tar självmord elr ngt snart -.-" GUSSH.,, damp.. men jag flyttar la snart såå aa :D... fuck hon... ska stå ut med henne i 2 månader till :D AHAHAH sen bye bye.!

aight.. jag ska faktiskt ta och........ öva på en redovisning nu -.-"... uhm hatar redovisning men aa.. ialf.. e så jäävla arg.... shiiet,,, hon e skit trevlig mot alla andra elever förrutom oss kineser dm.. elr mig bara kasnke? HAAH kaos..

aja önska bara jag få sticka här ifrån så snabbt som möjligt :D.. fett...

uhm vet inte om ja ska till gbg idag elr inte -.-". åker gratis om jag åker idag.. sen stannar jag till måndag. men jag har tvätt tid idag och aa känner inte för att åka till gbg idag -.-".. åker fan varje helg lol. tröttnat nu..men ialf...vill på bio idag :D elr imon.. elr typ ut o festa elr ngt hhahah.. ett tag sen.. men fest nästa helg igen o så veckan efter fest igen.. kan jag hålla mig tro ??..

aja jag sluta 9,30 dena tråk lektion.. vet inte va ja ska gööra nu.. ha über trååååååååååååååk.. tväär hungriiig...sticker nu.. hörs la ikväll... heeej dåå :D♥


Kommentarer
nina

vafan carro-.-" haha du och anna asså omg kaos

2010-03-23 @ 23:27:56
Anonym

haaha Nina va har vi gjort ? ahhaahah <3

2010-03-24 @ 21:57:18
URL: http://chingeliing.blogg.se/
nina

du vet vad -.-" var ju tvungen att gå till hemspråket kan ej skolka mer o orka att ni drog fast mig omg nästa gång kommer jag ej till er ifall jag har lektion senare haha:)<3

2010-03-25 @ 17:44:04
nina

ojj märkte nu att jag började med att skriva på fel blogginlägg :P

2010-03-25 @ 17:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0