Inga Bilder Men en Myysig Helg ♥

Tình yêu như gió mưa, Tình yêu cho ta quên đi bao ưu phiền cuộc đời....





Hello!..
sorry  har faktiskt inte lagt in bilderna från vietnam än.. hehe ni får nog ta o leva med de... fan.. får damp på syrran.. går runt o gömmer kameran fan.. snacka om stööd -.-".... aja.. får la ta de... orkar inte dampa på henne...

aja ialf.. kan la berätta lite om va jag ha gjort under helgen :D

Fredag: Va på regementet sen fick jag gå hem.. mongo kallt så fick ilningar i skallen :S.. aja aa sen hem då va hemma och soov.. elr aa vila huvvet.. sen kl 16,00 stack jag o tvätta.. sen stack jag till centralen o åkte upp till ....? aa ialf...kom fram o köpte en blåbärspaj o så aa gick vi hem o kolla film :).. uhm vet inte va filmen hette men den sög ialf eftersom att jag inte fattade va de handlade om.. aja... funderade "oxxå"  på att dra ut o festa.. typ alla va ute.. men jag hade fan inte kläder o sånt shit så de sket sig xD hemma o chilla istället...de va mysigt ;) ♥

Lördag: uhm.. vaknade vid 11 och vi käka Cháo.. ( kines gröt),,, aa käka sen fixxa oss o stack till Risbollen's träning.. typ gäspa 400 gånger i sekunden.. men men :D... kul o kolla lite ändåå såRisbollen vet attt jag finns o stödjer Risbollshuvvet..:D ;) visst e Jag snäll :D haha.. uhm aja. efter de stack vi hem och Risbollen skulle duscha o skit.. tog  MINST 1 LJUSÅR!... snacka om kaos... fick nästan ryckflipp eftersom att Anna o Bong o dem vänta i stan...

och aa när Risbollen va klar stack vi o kolla på lite saker sen kolla vi på ngn gubbe som dansa till superMario Låten xd... han va SÅÅ rolig.. garva sönder mig typ HAHA!,.. hans ansikte va bääst ..:thumbup: tänkte filma men orkade inte eftersom att klippen ligger fan upp o ner sen -.-"..svårt o se.

sen drog vi oss o mötte dom andra i stan o så skulle Jag köpte present till en person.. sedan stack vi te MQ o köpte 500 presentkort..:D...  aja aa vi luffade runt ialf jag o risbollen sen blev jag hungrig o klaga som vanligt (A).,.. vi stack o käka på BK.. sen stack vi till Centralen o tog bussen hem :) jag va så jäävla trött.. så somna på Risbollens Axel o så Musik i öronen... när jag vaknade så hade ngn plockat av ena hörluren.. xD... aja.. satte på den igen o lyssna vidare tills vi kom fram...de va cepe kallt men vi gick snabbt o såå kom vi hem efter 10 min typ... de va SÅÅÅ många hemma :(... jobiigt,, småbarn.. gamlingar m.m.. Jag o Risbollen stod som ?... o ville bara soova,, elr aa JAG ville de ialf.. försökte faktiskt vara social.. men aa ajg stack o duscha sen satt jag ute med alla de andra o förskte va social :D.. men de va väl kul.. jag va inte på humör direkt..va så jäävla trött xD... aja.. käka tills vi dog sen aa bla bla blaaaa alla stack hem o så decka alla..

Jag o Risbollen Dog vi med.. Chilla lite med ngn Action film elr ngt... fast Risbollen somna typ.. elr aa "HALVSOV" så orka inte kolla filmen ensam HAHA!.. gillar inte att kolla ensam så stängde av filmen o soov...

Kunde faktiskt inte soova,, fick ryck typ.. de va kallt & Varmt.. de varierade -.-" va tvungen att gå upp o öppna fönster sen stänga sen öppna o stänga. ingen god sömn ialf..:(....


Söndag: Vakna o tjata på Risbollen HAHA!.. hjälpa mig laga mat... (A).,, jag skulle skräa potatis i småbitar sen steka fisk... orka inte skära potatis så aa bad Risbollen göra de.. men då hade mamma redan gjort de så bad han steka de istället medans jag steker fisken.. sväär ajg gillar inte att ståå i köket ensam :(... ngt ni inte visste om mig säkert Haha,., aja ialf vi stod där o snacka skit o så käka vi o drack varm te.. sen kolla vi ngn film igen men fattade inte riktigt ngn serb film...

o så aaa dax att åka hem.. vi stack till centralen o satt där .. Risbollen köpte en Bacon & Ost Korv vet inte va de e men aa.. satt o käka o så kom bussen... fast vi tvekade :S... jag sa te risbollen att fråga... risbollen typ rycka sönder HAHA!.. sista sekunden fråga Risbollen o så va de den bussen... sen bye bye To Risbollen :( jag gick hem o så låg jag i sängen o frös sönder mig... o käka chips samtidigt,,, ngn salt&veniäger chips... smakar konstigt . kom på att Risbollen skulle blogga åt mig o vi skulle göra ansiktsmask men jag orkade inte .. o bloggen glömde jag .. shiet oxxå.. vet inte när nästa gång blir? kanske nästa år.?..

Nu sitter jag o blogga.. o lägger in bilderna på skoldaton oxxå.. som jag sedan kan skricka vidare till denna datan.. shiet jobiigt men tror de blir Vietnam blogg imon :)... jag ska nog ta o hitta på ngt.. ahr skit trååk.. får la städa rummet o sen kolla igenom Vietnam bilderna..

Vi hörs väl?... god natt Ppl ♥



elr vänta.. fick 2 länkar nyss,,, HAHAHA 2 STÖDA LÄNKAR xD.. men check it out  :)

Del 1:



Del 2:
NEEEJ Länken e in.fjlsdgjlsghs ngt skit.,. fan klicka HÄR för att se på damp saken xD

Nu så.. bye bye..--> Studie dag på måndag o tisdag :thumbup:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0