You'll never gonna see Me & Anna agäääääin!




NINA

You'll never gonna see Me & Anna agäääääin!

So now who's gonna cry for you!!..
You'll never gonna see
us again
No matter what you do.. Lalala xD HAAH



Hällo... jag e helt ÖVER seg... jag vet men ialf... ska blogga om helgen igen..


Fredag: Jag åkte till risbollen.. käka,sov,kolla film :thumbup:

Lördag: Vakna och tjata på risbollen...... kolla på träningen o så gäspa 90011 gånger.. :thumbup: men aa de va väl kul.. sen uhm? hem o så lata oss sen ut sen Skulle vi fika men de blev inte av så vi stack o kolla på Bio.. " Green Zoone",,, den va riktig kaos.. " INGEN KOMMENTAR"...


Söndag: chilla hemma.. bråka o brottas lite :thumbup: som sagt alltid Jag som vinner :D ! uhm,.. kmr faktiskt inte ihåg va jag gjorde haha.. ialf..

Idag / Måndag: uhm? vakna helt tidigt för att väcka kossan.. sen va vaken till kl 7 halv 8 sen sov elr ngt till halv 10 :O skulle möte Nina i stan.. shiet helt kaos.. men aa.. gick runt o luffa.träffade på mysitska människor asså.. shiet orkar inte berätta haha,, uhm.. jag besökte .köpte varm choklad och en bulle :).. satt o käka upp den.. o så mötte vi anna o vi stack till Nina's ruttna skola ! HAHAAH.... uhm gick rundor o kom typ ingenstans,... sen kolla vi på deras mat.. TVÄR ÄKKLI.. typ TORRa Potatisbullar elr ngt med morötter i :thumbup: helt fett... AHAHA lunchen blev 1 glas vatten var :)..
vi stack till stan o kolla skor o skit.. in på H&M och kolla skinnjacka xD... uhm?.. sen mötte vi nina i stan igen eftersom att hon ahde lektion... vi luffa runt o aa fula oss.. efter de så satt vi i stadium o dega... vänta på kossan.. sen stack nina på hemspråk o aa " Never see you agaiin"... ahahaha.. Lala.... kossan kom o jag skulle bjuda på ngt så han blev mätt men ne ne.. han Paya själv HAHA!.. skit samma :D..  sällan ajg bjuder folk på mat när jag INTE har pengar ska ni veta xD.. aight ialf.. sen skulle Anna hem o jag skulle hem o hämta väska sen dra te stationen... va hemma o Lata mig o så stack jag hem :)...


home sweet home nu.. e mongo trött :( ha slösat all energi på att ha kul med kossan,... dax att använda hjärnan till skolan -.-".... ska försöka att bädda sängen så jag sover gott oxxå HAHA!.. aja de va nog allt  ska försöka sova nu.. god natt Ppl ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0