Helloo... Bloggen e tillbaka !


Chinese music On.. --> Cliick



Heej alla :D.. har vatt lite krångel med bloggen men nu e den tillbaka xD. kände mig lite ensam där ett tag utan bloggen (A) aa men ja ska faktiskt lägga in resten utav bilderna på daton o så bloggar jag om de ikväll ;);)...

aa ni kan kolla dagens horoskååp xD

Du känner för att göra något alldeles utöver det vanliga med den som betyder mest för dig. Överlag är människor benägna att göra lite som de vill idag.

vet inte riktigt men men .. fick ett samtal som jag inte hade förväntat mig xD


asså ahha orkar inte blogga nu.. e mongo trött (A).. får la blogga under helgen då jag ha trååk xD... inget planerat denna HELG faktiskt :P... funderar på att dra te GBG.. men njaa fan ska jag göra där?... luffa för mig själv sen hem elr? typ ta en kyckling tallrik sen hem? HAHAa
aja..har fett med huvudvärk ialf.. Chatta med GYROS och berättade va jag käka.. käka bara 2 panpizzoor.. de e ju små elr hur? o så 3 små stekta ägg ?...:S 1 glas mjölk o lite matrester från igår?.. asså några blad grejjer AHAHAH!... Längesen jag käka Thit Kho.. så blir nog de IMON :D:D...  aja har inte mkt att skriva... ska avsluta konversationen med gyyros sen sticker jag o soover i think... Mitt huvud bombas .... Hej dåå läsare :D

aa för er som inte vet va Thit Kho e... Här har ni bild :D



aa juste har en rutten valentine Design.. men ny design kmr la snart när jag ha tid :P... God natt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0