Happy Bdäy Mr Chicken & B3.Tung

HElloo..!

 

e seg med uppdatering jag vet,, har inget att skriva om typ.. jag lever mitt liv nu o allt de roliga o sånt kmr tillbaka till mig :D hahahaa livet e chill..

 

men jag ska berätta lite hur min helg ha varit..

 

började med att jag stack till jkpg.. sen satt o kolla stranden o käka kebab för 39 kr.. sen tog vi bilen upp till kholm.. där va vi i chilla under helgen :D.... fest fest...  bilderna förklarar... de finns nog 100 bilder till men orkar faktiskt inte ladda upp alla.. xD...hade inte med mig mig egen kamera så aa xD... ahaha andras bilder blir de :)...

själv hade jag kul :D... de va chill o träffa på nytt   o gammalt folk ;)...  men aa ialf.. bilderna förklarr nog lite.. resten finns på Facebook.

 


vet att jag e lite mobbad hahaa.... hade på mig tröja o cardigan hela tiden xD... fast aa jag fick ont av den klänningen -.-" :( ialf.. aa jag gjorde itne mkt under festen.. gick runt o stääda sen drack lite oo såå serverade mat på bordet.. stod o stekte kyckling -.-".. aja aa de va kul :D HAHA..... de dåliga va att jag ahde öga inflammation sak.. de blev alldeles rött :(... fick typ tårar då man öppna ögat mkt typ xD aja aa men ialf.. mkt festande för mig frammot veckan så de blir nog mycket bloggande :D.. o denna gången ska jag ta med mig egen kamera ;)..


haha lilla gubben kmr i helg :)...  elr inte kmr.. de heter nog vi kmr kanske att trääffas igen ;).. hahaah CHIILLL!


vet inte om ajg kmr blogga mer under veckan.. men kan säga att jag har hittat lägenhet i GBG :D fast jag tackade nej -.-" orka inte betala hyra under 3 månader om jag itne bor där.. aja aa ialf... kan berätta attt datan e cpe... skärmen e död på min stationära dator xD  haaha sjukt!... vet inte hur ajg ska gööra så den skall fungera igen så aa sitter på skoldatorn :)...  måste sääga att jag ska festa 3 dagar på rak :)....  söndag ska ajg upp kl 7 o dra till fotbollshallen o sova :D HAAHAHAH!... efter ett tag blir de spela vollyboll;)... go tjejjoor :D..

aja räcker nu :).. har hittat sommarjobb med :D men de säger jag en annan adg för ajg e inte säker ännu vart jag ska jobba .. orkar inte åka 7-8 timmars tååg.. LOL!.. aight.. sticker nu ska soova.... påsklov imon ;)... chill.... men aa vi höörs xD ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0