God Morgon Ppl

Kom, precis hem från regementet -.-"... morgon o de e skit kallt... fick gå hem :(..snacka om ICA BANKEN och sånt.. bla bla bla... jobb o grejjer.. shiet... väärsta huvudvärk nuu o snorar som en kamel.. pratar som en anka... snacka om aboow!. HAHA.. aight,... ska vila mitt huvve hemma nu.. ska dra på matte lektionen sen (A).. en liten skolker.. men allt för mitt huvud HAHA!... vill inte ligga i sängen o döö resten av helgen fyfan!..

.e skit sugen på att gå i stan .. (A) asså i Nordstan.. ett tag sen jag va där.. o så vill jag köpa nya skor?.. elr ska jag klacka om skorna istället? =/,... vet inte vad jag tkr?.. HELP MEE?

aight...va uppe till 3 igår typ.. o vakna kl 7 ..ska faktiskt ta vila mitt huvud.  sen upp o sortera min tvätt fan  så slipper jag göra de sen.. vet inte om jag böör dra te skolan?.. orkar inte :(.. känner mig död... vill ba ligga i min skööna säng o VILA UT MITT HUVUD ! xD  vet ni? har inget att äta hemma :S.... får nog gå te Maxii o köpa Brööd =/.. orkar inte.! Shiet.. ialf.. de blir nog ngn som får ta o fixa mackor till mig resten av helgen ;);)... ngn som ska sjunga oxxå :O.. snacka om soft.. aja aa chill i helg tror jag.. ensam som vanligt.. fyfan...

vet ni? börja tycka att Min säng känns OVANLIGT STOR O.o"...  fan jag sover sen vaknar jag av att kolla om de e ngn som sover bredvid mig HAHA!.. massa nallar xD o en tom kudde ser man,.sen kolla mobilen om ngn hade messat mig.. o aa svarar sen sover igen ?... usch.. trist o känna sig ensam ibland -.-".. shiet..

asså min blogf e tråkig -.-":. lägger inte ens upp bilder.. e skit lat.. HAHA!. vänta på att ta minneskortet från mammas kamera (A) Hihi.,,,, aja.. vet inte tror ja ska dra ner te maxi nu HAHA!,.. bloggar nog ngn gång typ.. sen? xD höörs


ah men gud glömde xD... satt o läste gammla inlägg från Vietnam =/.,.. Alla hjärtans daag :(. Åhhh vill spola tillbaka tiden fast här i sverige... Hihih.. har inte gått utt.. va hemma hela dageen :O.. synd om mig ju... men ialf.. hoppas att ni hade en trevlig dag ialf :D...


 uppdatering... jag orkar inte blogga xD... haha... men aa kan säga att jag ska dra o leta efter present imon ialf  -.-" shiet... har inte ens pengar.. :( jag som vill köpa nya skor o grejjer..... aja... får ta de som kmr.. ska ligga o tjocka mig liite hahaha... höörs imon :D... natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0