BESLUTÅNGEST!

Aboooooow.. hjälp mig.... jag söker efter Lägenhet?.. i Jkpg elr GBG..!!!

uhm vet inte vart ja ska flytta.... fan GBG ligger nära hemmet... jkpg har jag mina vänner..?... vet inte ens vilka gymnasium de finns i GBG,., kan Ni tipsa mig Ngn Bra Gymnasie som har HP? (Handel & Administration)

VARFÖR: jag just valde Gbg e för att man kan köpa fritidskort o då kan Jag åka hem när jag vill gratis...

De kan Jag inte göra från Jkpg :(...

ngn som vill hjälpa mig?... typ... måste hita lägenhet oxxå om jag nu inte kan bo hos ngn.,..1 år är ganska länge... och jag vill helst inte bo ensam :(.. kan inte laga mat elr ngt.. kmr äta nudlar varje dag.. GARANTERAT!

uhm... va tkr ni?... tipsa mig plz... måste söka nu innan sommaren !...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0