Baby, let's speak up your mind



VS 


ohh shiet får ryck... mamma gav mig 2 alternativ -.-"..

  1. Iphone
  2. Resa
WTF... va fan e de för grejjer -.-".. vilket jäävla kaos.. jag vill inte ha ngn iphone :(.. joo jag vill men vf e dom så jäävla stoora? O.o"... man kan typ inte smyg smsa o sånt på lektionerna ? helt ÖVERSTOR xD...

ialf.. Jag vill fortf resa .. fast   vet inte om allt blir klart med flyttningen o grejjer :S... fan vet inte ens va ja ska flytta ju -.-"... får fan damp.. funderar på att dra o söka sommarjobb istället... resa får de nog bli under studenten :thumbup:.. vet inte ens va ja ska söka jobb ngnstans nu O.o"... de e ju väärsta jobbkrisen.. e inte ens 18.. va fan katastroof!.

HJÄLPA MIG?... GE MIG RÅÅD  Go go go xD



ÅHHHHH FÅR RYCK JUUU!!!.........  Mongo hungrig nuu oxxåååååå snacka med en Arab om Kebab :(.. fatta va magen kurrar?  skit sugen :(......... hungrig.. kokade bara ris idag fan... e otroligt LAAAAAAAAAAAT!... LAT LAT LAT... HELVETE!... undra när någon bjuder ut mig på väärsta middagen :O... kmr ta ÅÅÅÅR!,,,,,  senast va det nog förra året ?.. elr kanske 2 år sedan,, HAHA!...

undra när någon kommer och överraskningar & presenter elr ngt... :( ouuff...sugen på bakelser... åhh va mkt jag villl shiet,,, aja ska ut o laga mat nu -.-"... klarar inte av mer HAHAAH!... de blir nog kött grejj med ris.. kanske ngn soppa :D.... höörs



helt över duktig e jag ;) hahaahaha mätt o belåten nu ialf (A)...

god natt ♥




Kommentarer
ellen ~

jag hade valt resa :D lätt ~

2010-03-30 @ 01:31:30
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0