Äntligen Fredag & Helg

Whoaa... va skönt helg snart om et par timmar.. fan jag har skit tråkigt.. hade prov nyss o de sög... kunde fan inget så de blir omprov :) HAHAH!,, jävla affärsjuridik... så komplicerat -.-" aja aa men jag lär klara de på nnästa prov ialf :)

uhm.. vet inte riktigt va ja ska göra idag faktiskt,... jag hade prov nyss o gick te lunchen äkkli mat.. typ ngn soppa.. o bröd bitar... satt där en stund sen stack jag ner till bibblan o skulle låna ngn vietnamesisk bok för att läsa.. läxa tills om 2 veckor eler ngt.. kärringarna prata så mkt så jag stack te datasalen här nere.. så aa sitter här nu... väntar tills kl slår 13,00 då e de dax för MAtte B sen slutar jag o aa hemma o soova antagligen... plugga önder röven av mig och de va inte kul... blev verkligen trött o jag pallade inte fan.... visste att jag inte skulle klara provet men men :D....

va ska jag skriva nu?.. typ.. aa att jag längtaaaaaaaaaaaaar som faaaaaaaaan till Påsklovet...

mamma sa idag till mig att ajg skulle vara hemma under lovet o plugga igenom allt som jag ligger efter med.. jag typ m.m.m.m. men i mitt huvud.. NEEE!!!!,. e hon störd?.. men aa orkar inte tjaffsa med henne så de blev massa "m" annas skiter jag i att svara... fan.. jobiigt när de tjatar fan

en annan sak e att jag inte vill bo ensam efter sommarlovet O.o"?.. asså jag kan inte ens laga mat :S... vem fan ska ta hand om mig O.o"... DM... däremot ska jag hitta jobb där nere o så ska jag jobba ifatt md allt jag ligger efter o allting de blir värsta KAOS!....

funderar på att flytta till GBG.. men då bor jag längre från pappa -.-"... fan och aaa GBG.. känner ju ingen där typ.. o vet inte vilken skola jag ska gå på där uppe... men de e ju bara 1 år kvar ändåå...asså vill inte bo ensam -.-" skiter i vilken skola elr stad jag bor i.. men vill inte bo ensam.. haha kmr slösa upp mina pengar på pizza o massa skit,, -.-"..

aja.. men aa jag har inget att blogga om.. får faktiskt ta o rabbla upp ngt... har mongo tråkigt gäspar sönder min mun fan.  vet ni?

de e fan våååår nu typ .. vf e de massa snööööööö???  aja shiet har skrivit rätt mkt... uhm.. tror ja får höra av mig ikväll..

e skit sugen på att gööra ansiktsmask med Risboll ... de blev inte av förra veckan men de blir nog inte av denna veckan heller... fyfaaaaaaaaaan .... e skit sugen på att kolla på ALICE I UNDERLANDET i helg... fuck fuck fuck,.... inga pengar :(.... Bror fyller år snart o jag har inte pengar att åka upp.. dm. aja.. vi får la se... jääävla ekonomi kris helvete.. hej svej så länge






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0