She's my dream göörl...


hehe,, glömde uppdatera igår kväll,, va med dreggel barnet, vi kollade film,laga mat, bråka,mysa,skratta,tråka,snacka skit,äta glass,sola.handla aa m.m.. uhm.. aa ialf,, små tråkigt nu när dregglet ha åkt hem .. what ever,,,

hade prov idag de gick la ok,, hann inte plugga mkt ialf,, sen hade cepe lång rast sen matte sen hem.. elr jag hade inte matte,, skulle hjälpa kompiss o han lova attt bjuda på dricka på månda :D.. nu ska jag nog ut o kolla på när nåra spela vollyboll,, eller åka på grillfest ? eller ut o fika.?. uhm uhm.. skiter i de,, ska nog soova HAHA,, skoja får se va som händer ;).. ska dra mig o se va ja ska hitta på nu.. höörs :D
FUKK OFF,!.. fett trött o småå hööög.. kan knappt skriva haha,, ska soova nu tror jag om jag lyckas,,, vakna tidigt imon med kanske o sedan gbg KANSKE?... aja e för trött för att blogga, höhö ska berätta imon va jag ha gjort idag :D... god natt ♥ kan bjuda på denna bilden som kanske avslöja en del xD





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0