Wake up...


En bild innan vi skulle dra ut till Karisma om jag inte minns fel xD.... har faktiskt ingen mer bild xD...

Temptation in my heart
I'm burning, I fall apart
When the night falls
My heart calls
For another devotion


Temptation, I want you
Can you be my only one
When the night falls
My heart calls
For the touch of your hands


Heelloo.. vet att jag inte ha bloggat ahha ha vatt med risbollen rätt mkt :p o så aa har inte vatt hemma heller :p..  tyvärr så har jag inga bilder än men när de finns så e de en jävla massa ska ni veta xD haha.... har typ 2 jag kan bjuda på då jag kmr hem :P ska faktiskt dra o jobba.. är 1 timme sen -.-"... e skit trött :(.. orkar inte jobba fan, men e sten fattiiig o behööver pengar xD.. vill till liseberg oxxå xD mååste spara pengar :thumbup:...  ska nog avsluta häär.. ska springa till stan o köpa ngn bakelse o äta.. e skit hungrig o ingen mat hemma -.-"... gr8. yepp.. elr vänta? kan bjuda på denna bilden så länge :)...

( inlägget blev upp och ner. ) :P..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0