uppdate

shiiet de andra inläggget blev långt så uppdatera här istället...  uhm jobbade och lekte runt med Jossä.. sen satt vid Fb en stund sen strök bordsdukar innan jag fick gå hem -.-" va lat faktiskt så de gick fett med segt.. HAHA.. va trött faktiskt. ialf,, kom hem och gjorde inget,, sen gick ut hämta en kompiss.,, han e stöörd jag vet inte vad han syssla med,, sen va hemma en stund sen gick jag ut med han igen till centralen.. Katastroof säger jag bara,,, Kom hem precis ... tvär ont i huvvet,,, men aah liseberg imon,, hoppas de blir kul även om vi e så få människor ...:P...

btw.. Grattiis till din 18års dag Bong :)....

Jag e trött.. hahaa mkt grejjer på 1 gång,, de e nog de som gör att jag får ont i skallen hahaa,, ialf skit sammma.. lösa 1 sak i taget... de första e att jag ska sova :).. God natt ppl

aaa juste,, ursäkta mig för jossäs cepe saker hon skrev till vissa av er på msn :P HAHA!... hon retade upp er säkert.. :P jag va i strykrummet o hade msn på men aa ialf.. Ber om ursäkt :)..
juste måste berätta detta med.. haha fick ett roligt sms då jag va ute... elr aa sms o sms.. de va ett MMS.. HAHAHA en ful bild på mig då jag satt i mcd ? han smygfota mig -.-"... katastroof.. men mms.et va kul :) han skrev ngn rolig dikt hahaha orkar inte skriva ner den nu men den va kul ;).. tack för Mmset gubben :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0