Tired like shiit

ouff.. hello!... ett tag sedan nu igen.. sommarlov o jag e tvär seg,, vet inte va ja ska blogga om xD haah... men aa haar inte gjort mkt,, jobbat och degat hemma,, vatt med risboll i ett par timmar,, köpte lite grejjer men aa han åkte hem sen och jag e skit hungrig nuuu......... orkar inte äta.. äter nog sen xD..

uhm... yepp.. vet inte va ja ska skriva nu,, höhö e små deppad över en grej,,,,, vet inte va jag ska göra för att få boort de ,, men ajaa, får ta de som kmr och hoppas att allt går bra... ha inte sovit ett skit känns de som xD... sov runt 4-5 igår o vakna då o då... massa tankar huller om buller e fett trött nu,., gick runt i knalle o gäspa minst 600 gg i sekunden... ialf ska dra mig o sova :D..... bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0