Sommarlov 2010 ♥

yeeepp.. sommarlovet har börkat nu :),, jag va i skolan typ 45 min sen hem,, laga pankakor+ te,, nu sitter jag o dega o ska blogga lite snabbt,, här ha ni lite bilder från utförsäljjningen från NElly, måste säga att de va tväär lång köö,, kolla andra bilden till höger,, de va dom som va framför oss,, vi stod i mitten av kön å så va de minst lika mkt bakom oss med xD....



aa måste säga att de va jäääävligt stökigt där inne,, kaos va de,, folk slängde skokartonger,skor,kläder,trosor,allt möjligt på marken,, vissa trampa o skit,, ni skulle sätt i omklädningsrummen,, HAHA ETT BERG AV KLÄDER xD aa... vet inte riktigt va ja ska skriva,, ahah jag köpte ett par skor och en sommar klänning och shorts :D allt de för typ 300 kr xD.. aja  avslutar nog här, höörs ikväll
La Torura - shakiiiira

Yupp dagen e över snart,, blir inget långt inlägg..e fett trött traskat runt ute :D. men höörs..nite nite

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0