Ojojojoj...

Stereo lööööp


heeelluu... ha inte bloggat som ni ser,, men aa,,, ialf kan berätta att jag ha festat i 30 min,, innan de va allt kaos.. efter va de kaos,, stack hem o sov istället.. shiet,,ialf skit samma...

idag ha jag inte gjort så mkt,,, ha varit med risbollen i stan o hans kusin, uhm,,, sen gick vi runt  sen fika sen käka sen hem sen biljard sen hem xD. så har dagen vatt,, ha skit ont i mitt finger :(.. fick sån biljardkula på mittt lillfinger.... huhuhuh*  trodde nästan att nageln skulle spricka elr ngt hahaa men de gjorde den inte xD riktigt tur,,

sen va jag rädd att missa bussen heem så sprang som en kossa  klackskor -.-"... har prov imon så måste hem o plugga.. nu när jag e hemma e jag skit tröttt.... orkar inte plugga shiet -.-".... har ont i huvudet o e lite små irreterad,, ha vatt de i 4 timmar nu typ.. ha tänkt på skolan hela tiden -.-".. hinner jag göra klart mina grejjer?.. möte imon,e lite små orolig.. ska försöka åka upp till dregglet imon oxxxå.. hinner inte till ♥ student annas... men men avslutar nog här,, ska vila mig ( sova).. elr så plugga jag,, höörs ppl.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0