Ohh,, vilken dag

Hejsan hejsan ... Måste säga att igår kvälll kunde jag ej soova,, hade årets huvudverk,, sen till sist somna jag som sagt.. sen på  morgonen vakna jag tidigt för familjen väsnas som fan,, efter de skulle jakg sova igen men nee de blev inte så,, skulle upp o duscha/fixa mig för vi skulle dra ut o äta,, va skit hungrig men käkade inget typ,, bara 3 spagetti grejjer sen slut. men aaa dagen ha vaarit lång,, e fett med trött o har försökt att soova men ska de igen haha,, skit ont i halsen med. men aah,skriver nog mer imon, höörs :)

btw,, fundera på att lägga upp den fula bilden  på mig o den gulliga dikten :P.. men orkar inte nu? kaske imon elr 2 dagar..aja skit samma,, de kmr när de kmr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0