Cuuz,, you meant nothin..

 

HElluuu!..

Här har ni en bild från lördagen :).. hihih.. fin bakgrund visst ?:).. bara at man inte ser så bra men skit samma,.. har inte så många bidler o de e inte så intressanta heller så skiter i att lägga upp dem :P ehehe.. men men,, vet ni vad ?.. jag e skit sugen på att festa.. hihi... ha inte festat sen i påsk.. helt duktig e jag (A)... håller de jag lovar hihi.. midsommar snart o de blrire fest :).. liseberg snart oxxå tänkte jag :D... fast vet inte än.. längtar tills de blir helg nu :).. sen e de bara ett par dagar till så e de skolavslutning :D... har itne så mkt grejer kvar efter mig nu .... men ialf,, har inte så mkt att berätta just nu :p.. ska plugga lite affärsjuridik sen blirre soova,,,

fast,, jag vet inte om ajg ska på supporten imon ?.. börja kl 8 elr kl 9 ?... :(... får väl se,,höörs ppl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0