What The Heo? Seriöst..

Snälla? vad gör jag med mitt liv? hahah...

Don't Wanna Try - Frankie J

i can't believe u had the nerve to say the things u said
they hurt so bad that they ended our relationship..



TVÄÄR TRÖTT.. sov sent igåår HÖHÖ... ska dra o jobba tro jag,,, e redan försenad men ändå..  kan inte soova,, fan mamma o alla ska jobba o de väsnas som fan,, får ryck fan -.-":.. sitter o bloga nu? snacka om rastlös? :P hi hi.. ska faktiskt dra mig o sova snart igen... om jag lyckas,, hatar folk som ska ringa mig o skit på nattten inget liv elr? omg,,

Hihi snackade ut med en vän för ett par dagar sedan ,typ 20 Juni?.. trodde människan hade tröttnat på mig.. men nee de va lugnt :).. allt e lugnt nu ialf o vi ha löst de,, Jag klarar inte av så lång distansförhållande,, riktigt jobiigt,,, o resa Upp Halva Sverige e inte så Najs.. Palla inte ens åka te Gbg,, hur ska jag palla att åka upp uppp upp?... Jag VET att du läser min blogg.. och hoppas du förstår mig.....

Aight,, vi snackade lite igår,, o de va konstig stämmning,, så jag fick prata med dotter Istället en stund,, vet inte vad hon mummlade men fick ialf prata med henne Hihi :)... riktigt gullig rööst och så snäll som bad människan att ringa mig för hon ville prata med miig,, Åhh..! ♥

De sorgliga e att jag inte kan försöka.. jag kan inte, distansen e lång, jag vet att du förstår mig exakt, du vet vad jag gillar o inte gillar, vad jag vill höra av dig och inte,, du förstår mig och de e de som e bra.. jag kanske kan klara av 2 timmars distans men inte mer :(.. vi ha kännt varandra ett bra tag nu, jag vet att du inte kan komma över de,, jag vet inte vad jag ska säga om dig, jag lever livet här nere o du där uppe.. de e som 2 olika länder? omg.. vet inte hur ja ska förklara för dig,, försökte igår men aa,, fick inte ut orden ialkf,, så jag skriver ut de jag känner istället.. hoppas du förstår miig.

Jag ha haft mkt att tänka på de 2 senaste månaderna,, och jobiigaste dagen va väl igår?. oMG.. Mkt grejer på 1 gång asså.. min kompiss ha tjej o han fråga mej om lite grejjer,, vf kan man ens fråga de då man ha tjejj?.. skämms han inte.. omg. fråga massa privata grejjer,, han sa typ att han såg mig o min kille på liseberg hålla i handen o grejjer? jag vet inte när de hände o vi bruka adlrig hålla i handen?.. WHAT THE HEO?.. seriööst? han ha tjej vf ska han tänka på att jag går o håller min kille i handen ens? de e la normalt? o så påstår han att jag ljuger för han? att jag inte har kille o jag ha kille o vf jag skämms o säga eller vf jag ljuger för han  hit o dit?. hur fan kan man bli sårad för sånt där?.. så irreterande -.-"...

Inte bara den här människan ,, vissa människor kan inte ens Acceptra att man säger att man har kille?. OCH OM JAG INTE HAR? kan la säga att jag har ändå elr? -.-"... Och OM JAG HAR.. What The HEO e problemet? vf kan man inte bara acceptera de herregud?.. Måste visa bild o ge mobil nummer hit o dit,, stöörd?... jag vet inte vad som hände med den människan ialf, jag gav ngt nummer jag själv inte vet.. ,. o bilden jag tog från google HAHAHA !,,,Vet inte ens om han satt o grät o camen? snälla ha aldrig sätt Ngn Kille äldre än mig sitta framför datan o gråta o torka tårar?. när de va ? den 19 Juni tror jag de va HAHAH! .. va e de för liv jag lever?. AHAH.. va ba tvungen att få ut de på bloggen,, inte så många som läser ändå.. att de ens finns så mystiska människor? jag visste inte att de fanns människor som ens kan  SÄGA att en person skall lämna sin Partner för att ta en annan? de e ju helt PATETISKT!..?.. och om de har pengar o snygg bil o allt va de e? tror dom  dom kan få en persons kärlek genom pengar?.. OMG, klart man vill ha en kille med pengar o grejjer men ändå -.-". har man inte så har man inte ,, inte mkt att göra åt saken.

Desperat efter ngt jag vet inte?

JAG fråga dom va de e som e så jäävla speciellt med mig? jag får inget svar ens.. vissa säger att jag e en bra tjej som tänker mkt på min kille? omtänksam o lalala... den som e tlsm med mig e lycklig Lalala.. men nee de e inte så.. sluta tro på saker,lär känna mig istället.,, Alla människor har en för -& - nackdel...jag kanske e bra för vissa,, men inte tillräcklig för vissa.? aight . SLUT :) vet att Ni jag snacka om nu, läser min blogg.. så ni som känner er träffad? TA ÅT ER !

Jag har redan tillräckligt med Problem allt från skolan,familj,vänner,kärlek,tid? har inte ens löst de? vf kmr ni o ger mig mer? sen de krångla hit o dit jag vet inte vad.. shiiet xD..även om jag bor i en HÅÅLA,,, MKT PROBLEM  FÅ SHÅÅ!.. :thumbup:  jag ha förändrats de vet jag,, e inte lika social längre e för trött för att tänka o lösa problem, :p... säger saker rakt ut, och e rakt på sak, IBLAND ;)..


bloggen e ngt jag skriver om va jag gör,tkr,tänker,känner m.m måste bara få ut de.. istället för att säga de så e de lättare att skriva... de e så ibland :P men de e upp te var och 1?...  aja ha fått ut allt nu o de känns skönt :thumbup: ska soova vidare,, jobba nog mot kvällen elr när jag vakna kanske... Höörs :)..

Btw,, Vilket jäävla långt inlägg?.. tror de blir en kort uppdatering ikväll ;)..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0