i wish,, only wish.

19 Juni 2010


Heej,, sitter och lyssnaar på älsklings kärring låt från igår... fattar inte vad han tkr e bra med den låten,, ha suttit och lyssnat flera gånger nu..den blir bra efter ett tag, fattar inte direkt vitsen med låten eller texten..
men de som gör att den blir bra är väl blickarna som är kvar då man kolla på han, vad han gör... känns som om allting bara spolas tillbaka,, helt söt då han ligger i sängen och lyssna till låten,, egentligen ville jag inte säga ngt, bara sitta o kolla på honom, ibland kan han vara skit sööt utan att han göör ngt,, t.ex när han soover,, sån grisunge,, ger jag honom en puss så vaknar han o flippa över .. ibland krama han bara om mig,, riktigt mysigt ... önska han kunde va sån hela tiden o sluta rycka.. :p..älskar han bara mer o mer då han e lugn och mysig,,han blir så kärleksfull... ibland kan kännslorna bara försvinna då han gör ngt man inte gillar...men älskar honom ändå,,,, man blir sur o tar åt sig mkt,, man gör de värre än vad de e,, men aa tjejer e ju sånna..

saknar honom,, saknar han rätt mkt nu, gjort de i 1 vecka.. konstiga perioder man får,,de man e mest orolig för e ju att han lämna en..  ibland e man trött på allt,, ibland kämpar man för ngt, o man inte får respons elr ens ngt svar tillbaka?. hur ska man då tänka? fuck allt o lev livet

Jag e rädd att 1 dag kmr han att tröttna på mig o gå...
puss & kram


Kommentarer
diana

awwe såå sööt :D feeo , vare den presenten du mena :D:D

2010-06-20 @ 23:41:46
Carro

haha jaa snygging ;).. de va den han gav mig :)

2010-06-20 @ 23:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0