fint or fult väder?

Shooho... sov sent igåår snackade skit med en kompiss HAHA!.. lite kul.. sen vakna jag typ 11 idag o gjorde ingenting,, låg  i sängen o tänkte lite :D vet inte va jag tänkte på,, orkar faktiskt inte snacka i tele varje natt .. vet inte va ja ska sääga fan xD...

ialf,, idag ha de vatt kaos dag..SKIT MKT ATT TÄNKA PÅ. VERKA DE SOM ! Jag vet inte va ja ska sääga för att inte sååra folk,, jag vet inte va jag ska göra om de blir rätt elr fel,...:P jag vet inte vad jag egentligen VILL de e de som e problemet tror jag,, fan får ont i huvet av detta... även om de e småsaker HAHAHAA

jag menar allvar.. allt från ett sms till liseberg till fester + stholm.. ABOOW säger jag.. sen sovplats till mina vänner hit o dit jag vet inte vad.. jag vet inte vart alla får reda på saker o ting så snabbt.. kan man inte ha lite grejjer privat elr? -.-"... ialf jag säger fuck that shit o lev livet :)... jag vet inte,, jag hjälper folk med saker o ting,, kommer dom ens hjälpa mig ngn dag? .. ibland lägger man ut  SÅÅÅÅÅ MKT TIDD PÅ NGT,, sen man inser att man inte får ngt tillbaka?.. OMG!. Ibland,, man får saker o ting så SEEEGT!.. men när de försvinner,, så försvinner de otroligt snabbt? vf e de så? HAHAH ialf

dagen ha gått snabbt tkr jag,,, snackade skit i tele en stund sen drog ut ha vatt ute hela dagen,, kom hem för en stund sedan.. vet inte va jag ha gjort,, gårr runt o tänkt på ett konstigt sms som jag inte ens vet va jag ska svara på xD... många mystiska samtal o nummer idag,, vet inte vad som händer xD.. uhm, aa vandrade runt lite ute, de va fint väder faktiskt,, men när de blååste ouuf de va kaos,,, frammot kl 6 typ börja de blåsa o grejjer,, kallt faktiskt.. stack hem snabbt sen aa snackade skit igen och aaaa.. inget nu HAHA kanske ska snacka i tele igen elr ngt,,kanske dra o sover o se om jag drömmer om ngt vackert xD,, just nu e jag lite hungrig.. vet inte va ja ska äta.. aja skiter i de ska snacka skit på msn,, :D höörs ppl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0