FETT Med TRÖTT

ouuff,, kom hem nyss typ.. fett trött -.-"... sprungit runt i stan som en kossa xD... grattat sönder alla som tar studenter,, fått minst 600 samtal kl 9 på morgonen  o klagomål om studenten ,, önska jag kunde kopiera mig själv typ 900 gånger xD... så jag hinner gå på allas studenter . aja,,

ska ner o hämta mina kläder sen e saken klar.. ska ut igen sen , hoho fullt upp och jag känner mig ovanligt fri nu de senaste :P inte mkt o tänka på o jag bryr mig inte om ett skit längre :D.. ta de som kmr.. ha brytt mig för mkt o de e väl de som gjort att jag blir cepe :P.. svär skolan,kärlek,vänner,familj, pengar,killar...ALLLTT .. FUCKK ALLT xD sommarlov 2010 nu o de e bara chill som gäller ;)...

shiet seriöst jag vet inte vad som har hänt med mig,, jag palla inte med ngt längre,, e fattiig hela jäävla tiden.. dax o spara pengar o hälsa på mina gammla o kära xD... elr?..  ouff vet ni? de ha vatt en jäävla massa tjat om singel o inte singel.. inte om mitt liv men deras eget,, de vill att man ger råd ?... men vad tkr ni? singel elr inte O.o?...  fyfeo mina vänner e skit grymma TYP!.. singel 1-2 veckor sen hitttar de nya.. HAHA.. hur fan lyckas man .. kanske deras tur år ;).. jag stay the same :).. e glad o lycklig ändå hi hi...

ska dra o vika mina kläder sen sticker jag .. hööörs :D btw inga bilder tror jag,, ska se ngn dag ;).

btw innan jag drar måste jag säga att JAG SAKNAR VIETNAAAM SOM IN I HELVETE!!!!!... VILL TILLBAKA :( för precis 1 år sedan nu satt jag på ett flygplan påväg hem till vietnam :(.. idag sitter jag o ruttna sönder..ska ut o trycka i mig en kebabtrallrik som tröst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0