29 Juni 2010 - Gbg

yepp.. Ååkte till Gbg... skulle ba checka läget där uppe.. de e massa rea nu ju :D.. köpte 2 klämmog o 1 par skor,.,, ska nog köpa ett par skor till tror jag då jag åker upp.. elr så ber jag ngn annan köpa till mig xD... uhm aa vi gick runt på stan.. vi kolla grejjer,, köpte glasss o så uhm,, snacka lite skit,, senare stack vi o grilla,, köpte jordgubbar m.m... aaah har inte så mkt att skriva hahaah ha skrivit mkt idag,, ska fösöka skärpa mig med inläggen xD.. sommarlov nu  :D..  yepp...

Idag har jag itne gjort så mkt,, jopbbat sen dratt o käkat med nååra,, sen hem o dött... degat sönder.. sitter o äter nu,, sen blirre soova... imon får vi se vad som händer ..:D ... hejsveejjs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0