26 Juni 2010 - Trip to Stholm

Cuuz we Don't speak Americanooo..



Yepp.. efter gårdagen va jag SJÄLVKLRT trött.. :P... festat o druckit,, whatteheeo.!.. sov 3 timmar, o mitt tåg gick kl 12,02..  hehe aa ialf,, packade lite snabbt sen stack.. satt på tåget o ruttna sönder men träffade på en kompiss sen stack vi o köpte mat,, för jag va så jäävla hungrig,,, köpte 2 bananer uhm,?.. 2 nektariner och vindruvor o clementiner.. what ever..

träffade på en konstig snubbe som va ute efter solbrännan :) han gick med badbyxor o grejjer,.., garva sönder oss.. ska bjuda på en bild ;)..



yepp.. har en viedo oxxå?.. ska jag ladda upp den med elr?. nee skit samma orka inte
uhm aa... snackade skit med honom sen åkte vi vidare upp te stholm. :)... chill vi satt o kolla på Film i tåget :9 vad heter den?.. machine tub ngt skit.. HAHA men aa filmen va rolig :thumbup: men egentligen skulle jag soova den vägen så jag icke blir trött då jag e i stholm.. men de blev ju inte så..

Yepp va framme efter ett tag,, mötte upp syrran sen stack o grilla :)... vi gick lite fel fan ,, fick gå gram o tebaka skit jobiigt.. men aa.. hitta dom sen ;)...
orka inte skriva mer,, bilderna förklarar :)

Här ser ni lite bilder vi tog med frukter o grejjer xD.. riktigt najs o leka där :D.. vi gick ju ändå fel väg så lika bra o stanna o vila lite ;)..



Sen traska vi vidare till de andra :D



Bild 2 Visar nåra vi va med då de grillade :D.. riktigt chill va de...
Bild 6 ser ni att jag fiixar mig men aa xD.. man ser inte så mkt..
Bild 3 Visar att killarna e redo ;)
Bild 1 va då vi tjejer va klar fiixade :).. skulle dra till förfesten hihih...
Bild 6 Visar då vi va på förfesten jag o Ngn EMMA :P
Bild 5 visar nåra som dansa inne på festen :D


Här ser ni en bild på nåra gubbar som  sjunger Karoke.. HAHAHA jag o Josse stack in o kikade lite ;) o bjöd lite på oss själva sen stack vi till GK ;)..



 


 

Yepp Så här såg de ut inne i Gk :D de va fett jag hade skit kul ;)..

Sista bilden som e mobbad som inte fick plats bland de andra bilderna xD.. Oppps.!.. Gubben ser lite höög ut :o men de giick bra ;).

Tro mig,, de finns fler bilder ;).. vet bara inte vem som ha dem HAHA .. yepp.. tror jag avslutar häär ;)..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0