25 Juni Midsommar

Shots shots and shooots ;)...

Hello :D.. aalite sen med detta inlägg men skit samma xD... uhm aa,, midsommar,, den SÖÖÖG.. hela dagen va skit seg .. va med bong hela dagen typ.. sen stack vi o gjorde massa saker,, gå fram o tillbaka,,, vi tveka om vi skulle te Valand elr inte... till sist blev de inget för oss...

jag stack hem och fick ett telefonsamtal då ajg gick.... de sa att de va framme hemma hos mig utanför min dörr om ca 30 min,,, jag typ?.. va fan ska ni göra här?..

Joo vet ni? dde skulle hämta upp mig o köra mig till Valand. inget va planerat så aa jag sa att jag inte palla..o jag skulle till Stholm dagen efter.. kmr vara dööd asså..

dom klagade o tjatade,, å så kom de fram till at de bjuder på allt :).. så vf inte ?... jag sprang hem o så fixa mig,, vet i fan va för kläder jag skulle ha så jag fråga han vad jag skulle ha på mig,, jo han ville att jag skulle ha på mig en vart klänning så de blev la de xD..

. sen aa en snygging kom o hämta upp mig utanför min dörr :D fett STILIG ... yes we like :thumbup: ialf ajg kände mig tväär ful.. men what ever,,, stod där o snacka lite sen stack vi till bilen sen åkte vi ivääg :)..

Vi åkte typ runt hela Gbg innan vi kom fram till valand.. de va småkallt :(... vi gick in o så aa lalala.. gjorde inte så mkt... stod i kö lite ,, sen in o chilla :D.. de va skit kul däör inne träffade massa vänner,,, dansa lite här o där.. men de va fett med tråångt,, kunde knappt gå o de va skit varmt... ialf,, tog nåra shots o drinkar,, trodde nästan jag skulle spy xD.. men aa jag klara mig,, de va lite tjejbråk oxxå.. de va fett :D skit kul :P.. men aa what ever,,,

vi åkte hem o så lämna de mig hemma o så åkte de vidare,,, kom hem runt 6-7 o sov till kl 10,, upp o duscha o grejjer sen blev de Stholm... yepp... kan bjuda på en suddiig bild :) :D... bättre än inget.. visst ?? :P

Herreguuuuud!,, kolla mina biffiiga armar HAHAAH !!!...



Kommentarer
annadang

haha så som du skriver man orka nt ens läsa xD

2010-07-01 @ 14:48:45
URL: http://annadang.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0