Soon we'll be makiing food out of love and she will be eating it all....

Todaay Carro the fat one will not write! Tooooo fat to lazy...

Hon sjukanmälde sig till jobbet typ nån da sen för hon inte palla jobba...
hon åt 2 måltider på 10 minuter
den första sak jag fick av henne var.. en cheeseburgare :D!!
ok min poäng måste vara utlagd. hon är fet. bara så alla vet

BEVIS?? KOLLA BLOGGEN!! BARA BILDER PÅ MAAAAAAAAT!!

Mitt namn är orelevant. You can call me mr cool... o jag skriver här för jag är cool punkt slut. Ps jag heter Jens.

Carro var lat idag så hon satt o photoshoppa o chatta me mig, hon rita bra ju! Synd att jag suger på att rita hon egde mig hårt där :(.. var inte så cool som ja trodde haha.

Först rita hon sånt bullshit om min fina tatuering.. DET ÄR ETT S INTE EN JÄVLA MASK! och det är en solbränna inte en tatuering!

 

Hon rita min kladdkaka ja åt :D FRAMFÖÖR HENNES FACCE! mm fresta henne aHAHah fan va sugen hon blev

a gunshot to the head... inte svårt att se va ;) ? Bitch deserves to die!


Hon blev arg, det ska föreställa en hand som pekar fuck you! inte fem snoppar xD


Sen skulle vi tävla om vem som rita bäst.. Rita när vi 2 käka mat!

Min e ju sjklart bäst :D!  den som inte håller med kan dra suga en balle



ja mena kolla hennes, hon rita typ sån död fisk som lukta "rumpsvett" WTF!? vaRför får jag skitmat!?!? JÄVLA BUUUTCH DIIE BITCH DIIE!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aja de räcker no annars blire jobbigt att läsa... och det e inte cool! YE PEACE OUT carro=2fat4u   ME=2cool2betrue



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0