6-7 juli 2010 - Party !

HElluu :D yees... party... hälsade på gamla vänner igeen hahaa fett chill :D vi åkte i ett par timmar men de va väärt :P... jag hade kuul :P.. har lite bilder jag kan bjuda på men inte just på denna datan.. finns uppe på facebook :P...  kan nog lägga upp då jag kmr hem :D... uhhm aaa
vi kom fram trötta o hungriga.. stack hem o käkade nudlar sen stack till festen,, va där o chlla,, drack lite musik, snacka skit m.m  de va typ de vi gjorde.. hahaha stökade ner hela lägenheten.. de va ju kaos.. :P men aa de va kul.. kom hem o gjorde lite grejjer.. sen sov jag.. elr aa sov o sov :P..  sov från 4 o vaknade 8.. va skit trött :P fast sov inte,, haha spenderade min tid med bröderna o syskonen :D... hjälpte till o skala ngn böna elr va de va för att gööra "CHÄ`"... den blev skit god :D.. ialf käkade vietnamesisk mat.. FETTT GOTT :D  rau muon med ris o stekt fisk o  pattääääj... ( leverpastej) hahaha.. aja.. ska nog inte skriva mer :P... den dagen slutade med att jag åkte hem o va döds trött... ska dra nu... höörs :D  btw måste säga att jag sover gott varje dag nu förtiden.. sover i tele varje kväll hahahaha.... GR8  : thumbup:
'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0