5 Juni 2010 - life is like a boat

dåålig rubrik? AHAH fick låten av en vän xD.. kommer inte på ngn bra rubrik just nu xD,, aja..
vet att jag ha vatt seg igen hahahaa ha gjort masssa saker de senaste :D festat o sånt men de kan jag la berätta i ett annat inlägg.. uhm?.. den 5? vad gjorde jag då? jooo jag drog till stan o chilla lite sen kolla jag på ett par vänner när de spela fotboll :D kul o få vara med gamla vänner  hihih... va med mitt ex och vi cyklade till stranden  riktigt mysigt... haha gamla tider... minnen dyker upp :D men aa vi stack till stranden med ungen sen spela fotboll o sånt :P vatten kriiig... när jag kom hem grillade vi o så :D niiice som fan...  men yeep ska nog avsluta häär :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0