29 -31 Juli 2010 - Helsingborg Festivalen

My First Present when i saw him :).. :thumbup:  FOOOD ! ♥

Hey Soul sister..


Hellu :).... har inte bloggat på ett tag som ni ser :P anyway,,

 

yup.. kan börja med att jag va o jobba som vanliigt sen stack jag o sa till en personal i köket att jag inte mår bra m.m  sen aa fick ringa chefen o sääga o be om att få gå hem,, fick gå hem så så aa staack hem sen drog till centralenn o åkte iväg.. kom fram o va med lite vänner,,, sen stack jag till ett annat ställle o skulle hitta ngt att käka, fast aa åt aldrig gick o spela spel.. vann 1 kondom o fick en playboy sak o en till playboy sak,, typ en kudde elr ngt,, fast har inte med mig den hem :(

mm ialf sen mötte jag mina vänner vi gick runt lite sen hem,,, hem satt vi o sjöng karoke och drack o sånt tills kl 6 på morgonen typ,,

när vi vaknade skulle jag dra o hämta en vän kl 11 typ,, men de blev lite problem så fick gå hem o vänta o så dra till centralen ngt senare, mmm

lalala.. vi kom hem o dega,, sov, kolla film,, aa gjorde inte så mkt,, stacck sen o köpte kött för vi sklle grillaa,,,, de va skit mysigt... aja aa mot kvällen kom de lite folk o de va mysigt :D.... vissa lagade mat o käka,, vissa drack ute o sjöng karoke o chilla,, de va mysigt..

Jupp typ aa va vaken hela natteen o så åkte jag hem sen ;) åkte med ett tåg kl 7 på morgonen typ elr aa 8.. va DÖD.. ha inte sovit ngt o så jobba direkt då man kmr hem GR8888888...... orka ej skriva mer xD,,, hej svej,

hahah jag med mina MAT BILDER!,, men aa... kan säga att de blev rätt mkt folk idag i cafeét.. fyfeen!,,, fett jobiig o fett trött o fett seeeg!,,,, hemma o dog sen,,, skit skönt o bara soova typ.. sov 2 timmar -.-".. mamma väckte med hennes jäävla samtal får fan damp av samtal då jag sover.. ska fan slå sönder mobilen nästa gång -.-".. käkade ciabatta med sallad o pkyckling curry pasta... aaa ialf.. sticker på riktigt nu,, !

 

Fler bilder kmr snart :D..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0